turbulence schreef:oew... oem skirts... nice... 500 dollar alleen beetje veel, maar ja is een unieke skirt en het aanbod bepaald de prijs, maar hij maakt er zo zoals daar ook vermeld wel een hele mooie winst op...
waarom zijn deze eigenlijk nooit gecopieerd? aangezien het een gewilde skirt is zal er zeker wel handel in zitten
Oscar van Pakfeifer Canada wilde ze wel kopieren, maar zoals het op veel plaatsen gaat is er veel interesse in het idee, maar zodra er toegezegd moet worden....
dat is wel jammer, want blijft een mooie skirt, en ik denk dat als de prijs goed is hij toch echt wel deze goed kan verkopen, je ziet nu altijd telkens dezelfde sideskirts op een mx omdat hierook in veel minder variatie is als in voor/achterbumpers en dat is jammer...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
WitteFinish schreef:Ik vind het belachelijk zoveel geld voor de skirts
waarom?? het aanbod bepaald de prijs, en aangezien het een gewilde skirt is waarvan er maar weinig in de handel zijn denk ik dat de prijs wel te rechtvaardigen valt...
Nee, ik heb de mazdaspeed sideskirts, degene bij de link zijn de sideskirts van Mazda zelf. Die zijn in Canada (en misschien nog een paar landen) als optie geleverd. Ze staan vreselijk goed en zijn erg zeldzaam.
als er genoeg animo is voor te kopieren , dan kan dat geregeld worden
maar of t wel een goed idee is ??
zou eigelijk wel zonde zijn voor diegene die hem al hebben
bramx3 schreef:als er genoeg animo is voor te kopieren , dan kan dat geregeld worden maar of t wel een goed idee is ?? zou eigelijk wel zonde zijn voor diegene die hem al hebben
tsja, wel mooi dat jij wat kan regelen voor copieeren, maar wie legt eerst die 500 dollar eerst even neer... ik niet in iedergeval