Onderin stotteren.
Moderator: Moderators
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
-
- Super-Pilot
turbulence schreef:bij koud of warm?
die van mij heeft dat ook wel eens gehad in de winter toen het redelijk koud was..
dan was ie ook wat bokkerig en nerveus soms bij langzaam en onderin de toeren rijden..
zelfde geval als wat jij hebt, als ie dan begon te bokken, dan even de koppeling indrukken, en weer oplaten komen, en dan is ie er weer bij..
vreemde is, doet het nu niet meer..
maar stel dat het de ontsteking is, waarom is het dan over nadat je de koppeling even ingedrukt hebt?
Dat is ook bij mij, als je dan de koppeling in trapt en ff met wat meer gas verder rijdt is het weg.
Maar hij heeft het niet altijd.
En soms zoals bram zegt lijkt het net of hij helemaal geen bezine meer krijgt of geen onsteking.

-
- Super-Pilot
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
controleer dan eens kleine dingetjes als het benzinefilter bijvoorbeeld.. dit is makkelijk te vervangen en te controleren...
als deze bij een beurt niet vervangen is, en er al een tijdje inzit, dan kun je na een tijdje natuurlijk krijgen dat ie te vuil is, en dat er geen goeie doorstroming meer is..
tsja, ontsteking is natuurlijk een optie, maar die kun je volgens mij niet testen, ook omdat je zegt dat ie het maar soms doet, dus dan moet je dr echt op wachten als ie een keer uitvalt, en dan kan je concluderen dat de ontsteking kapot is..
als deze bij een beurt niet vervangen is, en er al een tijdje inzit, dan kun je na een tijdje natuurlijk krijgen dat ie te vuil is, en dat er geen goeie doorstroming meer is..
tsja, ontsteking is natuurlijk een optie, maar die kun je volgens mij niet testen, ook omdat je zegt dat ie het maar soms doet, dus dan moet je dr echt op wachten als ie een keer uitvalt, en dan kan je concluderen dat de ontsteking kapot is..
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
-
- Super-Pilot
-
- Super-Pilot
- WhiteFinish
- Supporting Member