KJ Miller
Moderator: Moderators
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
bramx3 schreef:kan goed zijn
de wereld is groot , heb t alleen nog niet gezien .
wat ik wel heb gezien is een achterwiel aangedreven mx , of was t 4x4 , ik weet t zo ff niet
Het is een 4x4 ...rijd ergens in amerika rond
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
dat zijn ze idd die ik bedoel ron...
nog best wel veel... is dus een veel voorkomende motor in de xedos...
maar goed, in welk opzicht moet dat hoger een probleem zijn? gasklephuis komt te hoog dan neem ik aan? net als sommige mx3s met een 323 turbo blok zeker? ( snipes moest er toen een soort van luchthapper voor maken zodat de klep dicht kon...)
maar wel speciaal, en erg uniek....
ff gechecked op mx-3.com..
zijn nog wel wat issues:
past in de hoogte niet, de breedte is te groot ivm de intercooler piping e.d..
en wat ook een nadeel is, je kan de boost niet eens verhogen hiermee, omdat het een iets ander principe is als een ''normale'' SC..
dus wel leuk, en exclusief omdat je dan een sc mx3tje hebt, maar fysiek een haast onhaalbare klus...
nog best wel veel... is dus een veel voorkomende motor in de xedos...
maar goed, in welk opzicht moet dat hoger een probleem zijn? gasklephuis komt te hoog dan neem ik aan? net als sommige mx3s met een 323 turbo blok zeker? ( snipes moest er toen een soort van luchthapper voor maken zodat de klep dicht kon...)
maar wel speciaal, en erg uniek....
ff gechecked op mx-3.com..
zijn nog wel wat issues:
past in de hoogte niet, de breedte is te groot ivm de intercooler piping e.d..
en wat ook een nadeel is, je kan de boost niet eens verhogen hiermee, omdat het een iets ander principe is als een ''normale'' SC..
dus wel leuk, en exclusief omdat je dan een sc mx3tje hebt, maar fysiek een haast onhaalbare klus...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten