wie kan me helpen??

Vragen over onderhoud cq reparaties aan de auto.

Moderator: Moderators

aggressor
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2040
Lid geworden op: 26 jan 2005, 12:50
Locatie: leiden

Bericht door aggressor »

maar is er iemand die dat kan voor mij??? want ik heb geen klemmen geen assteunen enzo.... maar ik wil wel dat ze er onder komen :lol: dus ik hoop dat er iemand is die het kan en wil doen...en dan pmen we wel over een prijsje ofzo.

en wat gaat dat uitlijnen kosten?
Qinx
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 345
Lid geworden op: 29 dec 2003, 18:40
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Qinx »

Ik beloof niks, maar als jij een plek hebt waar we droog kunnen werken, en als je vóór 1 oktober tijd hebt (niet op een F1 zondag) wil ik wel even in m'n agenda kijken.

Mijn prijs is een bak bier, en met bier bedoel ik dus geen Heineken ;)

Edit: En ik zie net dat het zo'n 180 km rijden is als ik naar leiden moet komen (ik moet immers ook nog terug), dus een kleine tegemoetkoming in de benzine kosten wordt gewaardeerd. Rekenent met een verbruik van 1:12 kom ik uit op 22,50, en surprise, surprise, dat zijn twee bakken bier ;) Aangezien je em daarna ook nog moet laten uitlijnen kán het de moeite zijn om dan nog even te informeren hoeveel dat dat kost (bij profile ofzo)

En dit alles onder voorbehoud van of ik kan, en of ik weer die klemmen mag lenen (steunen en een krik heb ik wel). Ff de kalender gekeken, dat zou dan dus 17, 18 of 25 september worden.

Edit: misschien wordt het tijd dat ik zelf es verenklemmen ga maken, ik heb ze nu al zo vaak nodig.... ;)
Afbeelding
aggressor
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2040
Lid geworden op: 26 jan 2005, 12:50
Locatie: leiden

Bericht door aggressor »

kjik dat is beter nieuws.alleen ik heb geen klemmen,ik kan wel even vragen voor een droge plek.ik kan vaak in het weekend gebruik maken van een loods dus zal even vragen. alvast toppie :mrgreen: enne wat voor bier lust jij dan wel :lol: bij mij is heineken bier :mrgreen:
Qinx
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 345
Lid geworden op: 29 dec 2003, 18:40
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Qinx »

Klemmen zijn te regelen, alleen vandaag is 17 september afgevallen, want dan moet mijn auto even een wintercheck doen.
Afbeelding
aggressor
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2040
Lid geworden op: 26 jan 2005, 12:50
Locatie: leiden

Bericht door aggressor »

ik ga zo toch naar me maatje toe dus dan kan ik gelijkk even vragen voor de dorge plek,want die loods is van ze opa en als er gewerkt moet worden dan kunnen we er niet in.

voeg me anders maar toe op msn: molen18(apenstaartje)hotmail.com
Qinx
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 345
Lid geworden op: 29 dec 2003, 18:40
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Qinx »

Sorry, maar door persoonlijke omstandigheden schiet het verlagen er even bij in :(
Afbeelding
aggressor
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2040
Lid geworden op: 26 jan 2005, 12:50
Locatie: leiden

Bericht door aggressor »

:cry: :cry: :cry:
is er dan verder niemand die me kan helpen????
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

Ben er van overtuigd dat we er samen wel uit zouden komen toon, maar dan nog zit je met het probleem dat je geen veer klemmen hebt...

Overgens zag ik die geloof ik een keer voor een paar tientjes in de conrad catalogus staan geloof ik..
aggressor
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2040
Lid geworden op: 26 jan 2005, 12:50
Locatie: leiden

Bericht door aggressor »

als wij er samen uit zouden kunnen komen dan ga ik morgen op werk even voor die klemmen kijk in de conrad gids :mrgreen:
Plaats reactie