De oude radio heeft de eigenaar eruit gehaald (ik heb de auto gekocht zonder auto radio).
Het afdekplaatje heb ik zonder moeite eruit gekregen. Alleen zit ik nu nog (zoals je zelf al opmerkte) met het rekje voor de casettebandjes. Ik probeerde die voorzichtig los te wringen, maar ik krijg hem niet eruit. Ik maak wel een foto van de huidige situatie. Momentje...
When speed gets in the blood, one must drive to live.
Eigenlijk moet je die voorkap ook nog loshalen, nu zie je het scheidings stukje plastic (tussen radio / casette houder), dit stukje zit vanuit de binnenkant geschroefd.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Je moet beginnen bij de armsteun en bij de voeten einden.
Hier heb je diverse schroeven en "druk" dopjes zitten.
Deze allemaal loshalen en 1 voor 1 de interieurdelen verwijderen. Goed kijken of je geen schroeven vergeten bent.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gezien de hoeveelheid werk om het dashboard netjes te verwijderen, heb ik toch maar gekozen voor de 'hak-en-zaagmethode'.
Het kooitje van de radio paste precies in de kooi van de originele radio, dus ik hoefde alleen dat middelste stuk weg te zagen.
Nu kan ik weer muziek luisteren tijdens het touren
Thanks voor alle hulp en advies!
When speed gets in the blood, one must drive to live.