waarschuwingslampje? bij remmen.

Vragen over onderhoud cq reparaties aan de auto.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
paz-3
New member
New member
Berichten: 38
Lid geworden op: 19 jul 2009, 09:43
Locatie: rilland

Bericht door paz-3 »

misschien totaal nutteloos maar stukkie info hierover:
Dit is waarschijnlijk een duitse auto, in Duitsland is het verplicht (geweest) om signalisatie te hebben op defecte remlichten
weet niet zeker of dit nog zo is en hoe het beschreven is, weet wel dat de dashboardkabelboom van een duitser anders is
PascalMX3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 310
Lid geworden op: 12 mar 2006, 22:15
Locatie: Musselkanaal

Bericht door PascalMX3 »

paz-3 schreef:misschien totaal nutteloos maar stukkie info hierover:
Dit is waarschijnlijk een duitse auto, in Duitsland is het verplicht (geweest) om signalisatie te hebben op defecte remlichten
weet niet zeker of dit nog zo is en hoe het beschreven is, weet wel dat de dashboardkabelboom van een duitser anders is


Ik heb een duitse mx-3, en ik heb het niet. Het lampje staat ook niet afgebeeld in het duitse beschrijvingsboekje van de auto.
Gebruikersavatar
xedos
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1213
Lid geworden op: 02 aug 2003, 18:06
Type Mazda: Anders
Bouwjaar: 2014
Locatie: Heemskerk.

Bericht door xedos »

Een nederlands mazda heeft het ook. zelfs een mazda 323 uit 1990 had het al. ;)
*Technical service Mazda mx-3.*
Gebruikersavatar
paz-3
New member
New member
Berichten: 38
Lid geworden op: 19 jul 2009, 09:43
Locatie: rilland

Bericht door paz-3 »

we hebben er hier 1 origineel nederlands uit 98 en een duitser uit 91, bij mij staan ze ook in het duitse boekje afgebeeld, een andere vriend van me heeft ook een ingevoerde duitse waarbij de kabelboom(zekeringkast) ook anders is net als die van mijn vrouw 'k heb er laatst ook nog 1 hersteld na het vinden van gepruts in de kabelboom waarbij ik heel veel papieren heb moeten nawerken om alles origineel werkend te krijgen best leuk eigenlijk
Plaats reactie