Pagina 2 van 3

Geplaatst: 15 mar 2010, 21:02
door Jorn
sicaflex gaat het worden dan, eerst eens kijken of ik het hele zaakje in mijn oven krijg 8)

Geplaatst: 17 mar 2010, 17:22
door V6peter
Kitten is een hele leuke optie,maar o zo moelijk om 100% droog te zijn.

Ik zou inderdaad sicaflex gebruiken,maar ook aan de achterkant een paar kleine gaatjes boren.

Op die manier kan er van buitenaf nooit vocht inkomen en er kan goed geventieleerd worden.

Geplaatst: 17 mar 2010, 17:31
door Jorn
dat is zeker het proberen waard, thnx voor de tip 8)

Geplaatst: 18 apr 2010, 13:25
door JForce
oke ik heb de glazen nu van de altezza's af.

waar is die sicaflex te koop, gewoon bouwmarkt?

ow en als je eenmaal sicaflex er tussen hebt gaan ze dan net weer zo makkelijk open als met die originele kit? 15min oven 65graden, zo los :bier:

Geplaatst: 18 apr 2010, 17:09
door Brutus
Het gaat dan minder goed los...

IK heb vorige week de alteza's van mij gedaan. Eentje had ik te dik gedaan waardoor er aan de binnenkant wat kit kwam te zitten.

Als je het vochtig gaat verwijderen krijg je een grote zooi. Ik heb ze dus laten harden en de dag erna de oven in. Ik kreeg het er met veel pijn en moeite vanaf. Na enkele uren frustratie ben ik bij de bouwmarkt kit remover gaan halen hier ging het nog redelijk mee.

Ik heb alleen geen gaatjes geboord... Vandaag heeft de auto de gehele dag in de zon gestaan en nu zie ik er bij eentje alweer een beetje condens.

greetz Brutus

Geplaatst: 18 apr 2010, 19:00
door JForce
owkee dus als het mislukt, youre screwed :P

ik heb hier nog zwarte bouwsiliconen kit liggen van bison, dat was ik eerst van plan te gebruiken.

ik heb ook nog transparant, dat is wel heel anders als zwart, blijft veel flexibeler.


ik heb nooit condens van de zon, alleen van de kou.

heb je de buitenkant ook afgekit, dat helpt ook veel.

Geplaatst: 18 apr 2010, 21:48
door WhiteFinish
Ik heb er laatst gewoon nog een paar gaatjes bij geboord (3 in totaal nu) en het ziet ernaar uit dat ik nergens meer last van heb :bier:

Geplaatst: 19 apr 2010, 05:59
door JForce
3 per unit neem ik aan?

Geplaatst: 19 apr 2010, 08:20
door PascalMX3
Als je de "glazen" kap eraf hebt gehaald, en je kit deze weer dicht, zonder ontluchtingsgaatje(s), dan is er een kans dat ze iets gaan beslaan. Dit komt, omdat de gesloten lucht een bepaalde luchtvochtigheid bezit.

Als je naar alle orginele lampen kijkt van de mx3, hebben deze allemaal een ontluchtingsgaatje. Soms zit hier een rubberen slangetje op.

Geplaatst: 19 apr 2010, 09:11
door Brutus
Dit moet ik bij mij dus ook gaan doen denk ik aangezien ik nu een heel klein beetje vocht in de lampen heb zitten weer...

Waar boren jullie precies die gaten zonder dat dit in het zicht valt.

Alvast bedankt.

Greetz Brutus