Beste mensen ik heb na de factuur telefonisch bericht gehad.
Dat ik de factuur niet hoefde te betalen was misverstand want gaat daar automatisch.
Het gene waarom ik zei verbreek het contact met het bedrijf is dat ik een factuur binnenkrijg en dat er nog niks gedaan was.
Ik heb nadat telefoontje geen reacties meer gehad of zo want hij zou mijn een schema sturen van tuners die het al wel gedaan hadden.
Maar ja dus bij deze ik zelf ga er niet heen .
Ik zal zeggen sorry voor het misverstand maar wie zou er niet zo reageren als je zo een rekening thuis krijgt zonder dat er iets gedaan is.
En er gaat een prijs van 375 naar 200 en niemand wist dat dit mogelijk was.
Zoveel pk's en koppel dus bij deze maar ben beniuwd naar mensen die wel gaan naar de prestaties .
Dus bij deze mijn excuses daar over .
chippen WAARSCHUWING
Moderator: Moderators
-
- Pilot
- Berichten: 608
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 18:01
- Type Mazda: Anders
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Utrecht
Ik zelf heb tegen roy gezegd dat hij het niet moest doen .
Ik zelf heb een 323F gehad die ik ook wilde chippen .
Heb bijna alle bedrijven in nederland die chippen gemaild of het mogelijk was om een B6 blok te chippen .
Kreeg elke keer te horen dat dat niet mogelijk was .
En als het wel kon dan moest ik rekenen op 5 pk extra.
Ook zijn we in het verleden erg druk bezig geweet op het 323F forum om een bedrijf te vinden die het wilde chippen.
Maar zonder resultaat.
En toen ik het mailtje leesde van roy geloofde ik hier geen zak van .
15 pk extra terwijl andere Grote bekende bedrijven dit niet konden .
En ik geloof het nog niet .
Laat maar eens wat zien van een test bank .
Ik zelf vindt het raar dat je zegt dat je 10 tot 15 PK extra kan geven tewijl je nog nooit een B6 heb gechipt.
Anders had je het niet hoeven laten progammeren in duitsland toch ?
Ook staat er nergens in de mailtjes over het niet goed geld terug garantie.
En er staat ook nergens iets over de testrit als het niet goed is dat hij geen koopverplichting heeft.
Staat ook nergens dat je het moest laten progammeren in duitsland .
Ook vindt ik het raar dat je dan al iets laat progammeren als het nog niet zeker is of het wel door gaat .
Want ik zou niks laten maken als er nog geen goeden afspraken waren .
Als ik een prijs opgave vraag en info over een koni verlagings set .
En het misschien wil laten doen maar er toch van af zie dat ik dan een rekening krijg van het bedrijf om dat ze hebben geinformeerd over de prijs en info.
Vindt het een beetje raar dat je roy dan de schuld probeerd tegeven.
Tewijl je zelf te snel bent geweest met laten schijven van de progamma.
Zie zelf ook geen rede dat roy zijn excuses moet aan bieden .
Als ik die rekening had gehad dan had ik ook zo gereageerd.
Meer heb ik niet te zeggen .
En mocht het wel zo zijn met alleen een externe ecu dan heb ik niks gezegd .
Ik zelf heb een 323F gehad die ik ook wilde chippen .
Heb bijna alle bedrijven in nederland die chippen gemaild of het mogelijk was om een B6 blok te chippen .
Kreeg elke keer te horen dat dat niet mogelijk was .
En als het wel kon dan moest ik rekenen op 5 pk extra.
Ook zijn we in het verleden erg druk bezig geweet op het 323F forum om een bedrijf te vinden die het wilde chippen.
Maar zonder resultaat.
En toen ik het mailtje leesde van roy geloofde ik hier geen zak van .
15 pk extra terwijl andere Grote bekende bedrijven dit niet konden .
En ik geloof het nog niet .
Laat maar eens wat zien van een test bank .
Ik zelf vindt het raar dat je zegt dat je 10 tot 15 PK extra kan geven tewijl je nog nooit een B6 heb gechipt.
Anders had je het niet hoeven laten progammeren in duitsland toch ?
Ook staat er nergens in de mailtjes over het niet goed geld terug garantie.
En er staat ook nergens iets over de testrit als het niet goed is dat hij geen koopverplichting heeft.
Staat ook nergens dat je het moest laten progammeren in duitsland .
Ook vindt ik het raar dat je dan al iets laat progammeren als het nog niet zeker is of het wel door gaat .
Want ik zou niks laten maken als er nog geen goeden afspraken waren .
Als ik een prijs opgave vraag en info over een koni verlagings set .
En het misschien wil laten doen maar er toch van af zie dat ik dan een rekening krijg van het bedrijf om dat ze hebben geinformeerd over de prijs en info.
Vindt het een beetje raar dat je roy dan de schuld probeerd tegeven.
Tewijl je zelf te snel bent geweest met laten schijven van de progamma.
Zie zelf ook geen rede dat roy zijn excuses moet aan bieden .
Als ik die rekening had gehad dan had ik ook zo gereageerd.
Meer heb ik niet te zeggen .
En mocht het wel zo zijn met alleen een externe ecu dan heb ik niks gezegd .
Laatst gewijzigd door Mazdarati MX-6 op 24 nov 2007, 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Nissan Skyline R33 GTS-t
RB25DET 300pk
Chip's K8 KLDE en KLZE
RB25DET 300pk
Chip's K8 KLDE en KLZE
ik weet niet wat ik hier van moet zeggen, zelf heb ik altijd zoiets eerst zien en dan geloven en eerder zal ik ook niet oordelen over iets.
wat ik wel weet is dat ik heb een chip via tiga (voor heel weinig in vergelijking) en daarmee heb ik echt behoorlijk vermogen winst waaronder ook in de lage toeren en daar kan ik dus over zeggen dat het dus echt een goede chip is en het blijkt dus ook dat het wel degelijk mogelijk is om aardig wat meer pit uit je blokkie te halen
wat ik wel weet is dat ik heb een chip via tiga (voor heel weinig in vergelijking) en daarmee heb ik echt behoorlijk vermogen winst waaronder ook in de lage toeren en daar kan ik dus over zeggen dat het dus echt een goede chip is en het blijkt dus ook dat het wel degelijk mogelijk is om aardig wat meer pit uit je blokkie te halen
-
- Pilot
- Berichten: 608
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 18:01
- Type Mazda: Anders
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Utrecht