Turbulence
Moderator: Moderators
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
marcel v6 schreef:Zie op een foto in je profiel dat je nog geen veerpoot op je blok heb zitten.
Komt die er wel weer op?
zit er al weer op...
moest toen oa even die driehoek bovenop het inlaatspruitstuk aanpassen en paar ringen tussen de veerpoot anders klapte het blok er telkens tegenaan

Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
marcel v6 schreef:En hoe staat het ervoor met je voorbumper?
eindelijk klaar... toevallig vanmiddag foon gehad van de spuiter dus hij kan dr weer op...
f*cking lang geduurd er zat dus een groene laklaag op van de duitser van wie de bumper was.
en die laag ging telkens reageren met de 2k primer. maar dat is nu opgelost dus van het weekeind kunnen we eindelijk de weg weer op

-
- Pilot
Ten eerste goe dom te horen dat je de mx niet gaat verkopen!
Las in je profiel dat je een andere voorbumper overweegt?!?
Why, vind dit juist een van de mooiste mx'jes zekers met die bumper. Ik wilde hem al niet kopen omdat jij (en MarcelV6) dan beetje uniek blijven. Maar als je hem wegdoet, hou ik me aanbevolen
Las in je profiel dat je een andere voorbumper overweegt?!?
Why, vind dit juist een van de mooiste mx'jes zekers met die bumper. Ik wilde hem al niet kopen omdat jij (en MarcelV6) dan beetje uniek blijven. Maar als je hem wegdoet, hou ik me aanbevolen

Als de mol in Mei begint te stoten is in Juni je tuin naar de kl*ten.
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
thanx..
vind het ook zeker een mooi bumpertje, maar vind de mazdspeed nog iets mooier
als ie al weggaat en ik de mazdaspeed kan krijgen zal ik het wel even melden.
heb inderdaad besloten de mx te behouden. heb toch nog eens goed nagedacht en toch tot de conclusie gekomen dat het nu nog veel te vroeg is om haar weg te doen..
heb al wat nieuwe plannen, binnenkort andere ECU en VAF icm fullsize chipje. ben benieuwd hoe dit gaat. sebas was er zelf in iedergeval erg over te spreken
vind het ook zeker een mooi bumpertje, maar vind de mazdspeed nog iets mooier

als ie al weggaat en ik de mazdaspeed kan krijgen zal ik het wel even melden.
heb inderdaad besloten de mx te behouden. heb toch nog eens goed nagedacht en toch tot de conclusie gekomen dat het nu nog veel te vroeg is om haar weg te doen..
heb al wat nieuwe plannen, binnenkort andere ECU en VAF icm fullsize chipje. ben benieuwd hoe dit gaat. sebas was er zelf in iedergeval erg over te spreken
-
- Super-Pilot