hmm dat is waar ja heeft in ieder geval wat te maken met de warmte van de wagen. Als ie warm is geeft ie meer lawaai, en trillingen, misschien moet ik toch eens zoeken in de koppeling of versnellingsbak
ga maar eens een afspraak maken met me monteur, ben bang dat het toch serieus begint te worden.
Als ik de koppeling intrap veranderd er niets, denk dat je wel eens gelijk kunt hebben met de steun, blokje trilt als een gek, en zelfs in de wagen merk je het.
is net of ik in een dikke diesel truck zit, alles incl de inzittende trilt door.
Wie heeft er nog wat van dat mooi opvultroep thuis liggen??
Kijk eerst eens welke steun er veel speling heeft. Laat "de monteur" onder de motorkap kijken terwijl jij je auto op de handrem zet en je koppeling abrupt laat opkomen in de 1e versnelling. niet helemaal op laten komen natuurlijk maar gewoon even dat de motor duidelijk gaat kantelen. Dan is snel te zien om welke motorsteun het betreft.
ik weet dat de steun links voor (bovenaan het blok) flink trilt als ie gewoon in ze vrij staat. compleet buitenste rubberen ring trilt dan met de motor mee.
Weet niet of ze normaal redelijk "stil" hangen, of ook gewoon mee trillen.
Zal een kijken of ik mogen een filmpje kan schieten
Wanneer je gas geeft in de bocht en hem dan hoort tikken is het 100% zeker de homokineet? Wanneer dit zo is kan ik gelijk ééntje zien te krijgen van de sloop.