Meeting Nederweert 16 september

Verslagen, verhalen, en foto's van meetings.

Moderator: Moderators

turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Contacteer:

Bericht door turbulence »

woytek schreef:Respect voor al het werk! Respect voor het hele project! Koplampen zien er mega stoer uit en ze staan ook nog eens goed. Moet alleen wel zeggen dat ook ik dit niet de mooiste mx vind, vooral de voorbumper verpest het voor mij. De kleur is top!

zo heeft iedereen een persoonlijke voorkeur... de 1 houdt van extreme bodykits met een makeover waarbij je niet kan zien wat voor auto het eerst was, waar de ander veel ingetogender te werk gaat...

ik durf wel te zeggen ( ondanks dat het niet mijn style is) dat dit echt de mooiste en meest extreme mx3 in europa is... en duidelijk 1 van de meest extreme en meest gedurfde projecten is met een mx ter wereld.

veel mensen gaan voor een bodykitje, paar cm verlaging, setje 17duims velgen en dan is het klaar... maar dan heb je geen fullblown showcar zoals bram hier duidelijk wel heeft..

Afbeeldingmrgreen:
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

tnx turb ;)
maar hij is nog niet full blown ;)
dat komt nog wel :mrgreen:

maar ik ben allang blij dat mensen eerlijk durven zeggen wat ze van een wagen vinden .
i.p.v. zeggen dat ie het mooi vindt tegen de eigenaar , terwijl ie der niets aan vindt ;)
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
woytek
Pilot
Pilot

Bericht door woytek »

bramx3 schreef:tnx turb ;)
maar hij is nog niet full blown ;)
dat komt nog wel :mrgreen:

maar ik ben allang blij dat mensen eerlijk durven zeggen wat ze van een wagen vinden .
i.p.v. zeggen dat ie het mooi vindt tegen de eigenaar , terwijl ie der niets aan vindt ;)

Ach ja, ik zit niet echt in een positie om kritiek te geven op jouw wagen omdat mijn plannen alleen nog op papier staan! :mrgreen: Dat vind ik zo goed aan mensen als jij, ze doen het ook echt. Ik hoop wel in december eindelijk een nieuwe voorbumper te krijgen hoor!
Afbeelding
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

joh , het gaat hier er niet om wie de dikste wagen heeft die mag kritiek geven ;)
iemand met een standaard mx mag ook rustig eerlijk zijn mening geven .
daar heb ik zelf nog meer respect voor dan iemand die zijn mening voor zich houdt 8)
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Zullen we het dan nu even over de meeting verder gaan houden ;)

Verder discussie kan je in het profielchat topic van bram voeren of in het cafe. 8)
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Plaats reactie