@Maestro

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Maestro
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 116
Lid geworden op: 25 feb 2007, 12:14
Locatie: Maasbommel
Contacteer:

Bericht door Maestro »

Heej, dan moet ik daar eens gaan kijken! :)
Onderhoud doe ikzelf (vloeistoffen, remmen e.d.). Maar als het moeilijk wordt, wie weet. Dreumel is idd wel dichtbij.

Groetjes,
Stro
Gebruikersavatar
Maestro
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 116
Lid geworden op: 25 feb 2007, 12:14
Locatie: Maasbommel
Contacteer:

Bericht door Maestro »

Vandaag de vierpuntgordels gemonteerd. Ik was eerst van plan deze te bevestigen aan de gordelrol vanaf de achterbank, maar dit werkte niet echt goed: door het gewicht van de verbindingsstukken, gingen de gordels "doorhangen". Dit veroorzaakte een vertraging in het aan slaan van de gordelrol achterin: de gordels moesten eerst strak komen staan voordat de rol de voorwaartse beweging stopt. Onveilig dus :shock: Toen heb ik de gordel maar op de traditionele manier bevestigd (dus naar de achterbank):

Afbeelding

De originele gordel blijft zitten. Als er iemand achterin wil zitten kan dat: dan gooi ik de vierpuntsgordel naar achteren en gebruik ik de originele.
Het was makkelijker geweest als mijn opzetje met de achtergordel gelukt was, dan had ik alleen maar achterin hoeven los te koppelen. Maar goed, ik vind dit zo gemonteerd toch veiliger.
Binnenkort komt ook de passagiersgordel aan de beurt.

Ik heb ook nog efkes een X'treme embleem op de achterklep geplakt ('t is tenslotte een Xtreme uitvoering :) ):

Afbeelding

Grts,

Stro
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Xtreme heb ik ook! Alleen weet nog steeds niet precies wat het is. :mrgreen: Staat ook standaard geen embleem op nee.

Vierpuntsgordels zijn mooi, jammer alleen van de minder race achtige stoelen van het nieuwe model!
Afbeelding
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

en , bevalt je alarm je kerel ?
werkt wel gaaf met die raamsluit module
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
Gebruikersavatar
Maestro
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 116
Lid geworden op: 25 feb 2007, 12:14
Locatie: Maasbommel
Contacteer:

Bericht door Maestro »

Jazekers! Bedankt Bram. Zonder jou zou het me niet gelukt zijn!! Wat een geduld heb jij zeg. :bier:

Vandaag ga ik alle opties nog eens goed doornemen. Gisteravond hadden we bezoek en kon ik niet 'spelen'. Dus dat hoop ik vanmiddag te doen.

Nog eens dank,

Maestro

ps Dat geluid van jouw wagen mag er zijn kerel, vooral als je me zo hard voorbij trekt. Enneh, ik had gister ALWEER de verkeerde afslag bij de Mac: te vroeg naar rechts. Wist nog dat daar een rotonde was omdat ik daar precies op die plek ook verkeerd reed op de terugweg van de Limbo meet.
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Hoorde dat jullie gingen knutselen :)

Mooi dat het gelukt is !!
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
Maestro
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 116
Lid geworden op: 25 feb 2007, 12:14
Locatie: Maasbommel
Contacteer:

Bericht door Maestro »

Net efkes mijn problemen met de scheefgeplaatste naaf verholpen: de richtingaanwijzers komen weer mooi op tijd in neutraal te staan.

Zie dit topic: http://www.mazdamx-3.nl/?url=/forum/vie ... php?t=6645

grts,
Maestro
Gebruikersavatar
Maestro
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 116
Lid geworden op: 25 feb 2007, 12:14
Locatie: Maasbommel
Contacteer:

Bericht door Maestro »

Eergisteren eindelijk die deuk uit mijn portier laten halen. Hij viel niet heel erg op, maar ik zag hem keer op keer. Daar wordt je dus flink moe van. Ikke dus naar Deil gereden voor het uitdeuken zonder spuiten bij Jan van Waardenburg. Na een hallf uurtje was het gepiept. Hij zag nog wat andere deukjes in het portier, die ik nog niet gezien had en die haalde hij er ook even uit. Ik moet zeggen dat zelfs de kleinste onregelmatigheden te zien zijn als je er een TL-bak voor zet :roll: . En hoppa, voor 40 euro gepiept.

Auto dus weer lekker strak, heerlijk!!

En gister tevens de ruitenwissers wat getordeerd. De opgaande slag gaf steeds meer lawaai (zelfs met de flexwipers). Het was snel gedaan en het maakt een einde aan de ergernis. 8)

Nu wil ik eigenlijk weer eens lekker gaan wassen. Met het handje. Maar hiero zijn de wegen zo ontzettend vuil op het moment dat het niet de moeite loont. De boeren mogen weer het land op en rijden zo nogal wat klei op de straten.

Zaterdag ga ik een zonneband laten plakken bij Stickerland in Oss. Dan komt er denk ik meteen een streamer overheen. Ik ben al met lettertypen aan de gang geweest, maar ben er nog niet helemaal uit. :roll: Keuzes, keuzes.......

grts,
Maik
Plaats reactie