ik denk dat ie zoiets bedoelt als .....
als je je wagen laat chippen dat dan t extra vermogen van de bougies voelbaar is ??
Denso Iridium bougie's
Moderator: Moderators
-
- New member
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 18 feb 2005, 22:04
- Locatie: Andelst
tupke schreef:ik denk dat ie zoiets bedoelt als .....
als je je wagen laat chippen dat dan t extra vermogen van de bougies voelbaar is ??
ongeveer.
als je je bougies gaat vervangen voor low resistance bougie's zul je er heel weinig tot geen verschil merken aangezien je bobine dezelfde spanning blijft produceren als je je motor gaat chippen zorg je er voornamelijk voor dat ie iets meer brandstof inspuit.
als je de ecu in combinatie met een sterkere bobine (vergeten er bij te zetten) ontsteekt de bougie de brandstof beter en soms ook sneller waardoor je sneller accelereerd
snappie??
- mx3freak
- Super-Pilot
- Berichten: 2095
- Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
- Locatie: almere
- Contacteer:
Timberland schreef:tupke schreef:ik denk dat ie zoiets bedoelt als .....
als je je wagen laat chippen dat dan t extra vermogen van de bougies voelbaar is ??
ongeveer.
als je je bougies gaat vervangen voor low resistance bougie's zul je er heel weinig tot geen verschil merken aangezien je bobine dezelfde spanning blijft produceren als je je motor gaat chippen zorg je er voornamelijk voor dat ie iets meer brandstof inspuit.
als je de ecu in combinatie met een sterkere bobine (vergeten er bij te zetten) ontsteekt de bougie de brandstof beter en soms ook sneller waardoor je sneller accelereerd
snappie??
miss een stomme vraag, maar wij hebben toch geen bobine?
- speedymike
- Co-Pilot
- Berichten: 143
- Lid geworden op: 20 nov 2003, 00:23
- Locatie: Voorschoten
de bobine zit in de onsteking verwerkt
klooi daarom ook nooit aan je verdeel kap
tis ook waar wat timber zegt ALLEEN de onsteking van de japanners
regelen zich zelf tot een max waarde van 1*5 + en min 3*
is voor de echte kenner wel iets merkbaar en idd als je gaat chippen
is dit nog beter merkbaar
maar de auto zal ten allen tijde beter lopen en starten
zeker bij een koud start
klooi daarom ook nooit aan je verdeel kap
tis ook waar wat timber zegt ALLEEN de onsteking van de japanners
regelen zich zelf tot een max waarde van 1*5 + en min 3*
is voor de echte kenner wel iets merkbaar en idd als je gaat chippen
is dit nog beter merkbaar
maar de auto zal ten allen tijde beter lopen en starten
zeker bij een koud start
Een dag zonder MX3 .......is een eeuw niet geleefd ' (
-
- New member
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 18 feb 2005, 22:04
- Locatie: Andelst
speedymike schreef:de bobine zit in de onsteking verwerkt
klooi daarom ook nooit aan je verdeel kap
tis ook waar wat timber zegt ALLEEN de onsteking van de japanners
regelen zich zelf tot een max waarde van 1*5 + en min 3*
is voor de echte kenner wel iets merkbaar en idd als je gaat chippen
is dit nog beter merkbaar
maar de auto zal ten allen tijde beter lopen en starten
zeker bij een koud start
daar geef ik jou inderdaad ook gelijk.
iedere benzine motor heeft een bobine nodig om te ontsteken.
dat van de japanners weet k niet aangezien ik een peus monteur ben