Ervaring met Speed air intake kit van Green Air
Moderator: Moderators
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
turbulence schreef:ik heb van fordprobestore.co.uk een rocspeed kit voor de mx3..
past direct op de k8, ik moest hem aanpassen voor de ZE maar voor de rest paste alles perfect...
ik zie dat jij de kunstof beschermkap niet heb onder het blok.. heb je deze zelf weg gehaald?
Auto is te koop!! PM of MAIL
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
die zit er nu wel onder...
moet wel hoor, anders krijg je veel te veel opspattend water op je filter.. hij hangt nu ongeveer 10 cm boven de splashplate dus wel redelijk safe.
heb nog een korter stuk buis over en die plaatst ik erop in de herfst/winter om toch op safe te spelen zodat het filter niet kletsnat wordt...
moet wel hoor, anders krijg je veel te veel opspattend water op je filter.. hij hangt nu ongeveer 10 cm boven de splashplate dus wel redelijk safe.
heb nog een korter stuk buis over en die plaatst ik erop in de herfst/winter om toch op safe te spelen zodat het filter niet kletsnat wordt...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
turbulence schreef:ik heb van fordprobestore.co.uk een rocspeed kit voor de mx3..
past direct op de k8, ik moest hem aanpassen voor de ZE maar voor de rest paste alles perfect...
Wat heb je eigenlijk precies aangepast om hem op een ZE te krijgen?
Heb je er nog iets voor bij moeten kopen om hem passend te krijgen?
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
yellow schreef:turbulence schreef:ik heb van fordprobestore.co.uk een rocspeed kit voor de mx3..
past direct op de k8, ik moest hem aanpassen voor de ZE maar voor de rest paste alles perfect...
Wat heb je eigenlijk precies aangepast om hem op een ZE te krijgen?
Heb je er nog iets voor bij moeten kopen om hem passend te krijgen?
nee dat niet..
maar moest de bocht iets inkorten en een stukje van de lange buis verplaatsen. normaal komt er eerst stuk buis dan de VAF, dan de bocht en dan het filter
dat 1e stukje moest dus vervallen aangezien de bocht anders dan tegen achterkant van de koplamp kwam..
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
cristof19 schreef:en waar ga je met die vacuumslangetjes naartoe die op je originele filterbak zitten?
Gaatje boren en met nippel op de aluminium buis zetten. Mijn pa heeft voor mij een nippel gedraaid waar het slangetje overheen schuift aan de ene kant en aan de andere kant schroefdraad. Een gat door het midden en gewoon met een moertje vastdraaien.
Voor de dikke slang zit er al een gat en daarvoor heb ik gewoon het orginele dopje erop gekit.