LPG Landi Lsi in een V6

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

lamjanus
New member
New member
Berichten: 42
Lid geworden op: 16 jul 2007, 22:12

Bericht door lamjanus »

Allemaal V6-jes?? Damn! 8) zijn er dus meer die denken verstandig te zijn.....
Gebruikersavatar
martinenijenhuis
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3346
Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
Locatie: Dronten

Bericht door martinenijenhuis »

hahaha die marktplaats is wel een v6.

Groetjes M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie

Afbeelding
lamjanus
New member
New member
Berichten: 42
Lid geworden op: 16 jul 2007, 22:12

Bericht door lamjanus »

Vanavond m`n mx opgehaald van de keuring en uiteraard goedgekeurd, met de kat in de kofferbak heb ik hem weggebracht naar de LPG inbouwer en hoop hem vrijdag weer op te kunnen halen en op gas naar huis te kunnen rijden....
lamjanus
New member
New member
Berichten: 42
Lid geworden op: 16 jul 2007, 22:12

Bericht door lamjanus »

Zo, de installatie zit erin en ik moet zeggen het loopt als een speer, stationair lijkt het nu een dieseltje (beetje overdreven natuurlijk...)
Dit komt door de 6 inspuitventielen van de gas installatie, spul wordt nu met hoge druk naar binnen gepompt en maakt dus een beetje geluid. Tijdens het rijden merkt je daar overigens niks van.

Er zitten nu 2 rails in de motorruimte voor zover je van ruimte kunt spreken want het was een hele uitdaging voor de inbouwer met daaraan 3 pompjes per rail. Deze zijn van Bosch.
Daaraan zitten vervolgens slangetjes die lopen naar de ventielen die geboord zijn in het spruitstuk.

In de achterbak mis ik ong. 3 cm hoogte, ik vul die hoogte op met geluidsisolerende platen met daar bovenop het orginele vodje wat achterin ligt.

A.s vrijdag moet ik terug voor de keuring want ze kregen hem er dus niet door (katvervanger....) en wordt hij nog even optimaal ingeregeld.
Ook wordt dan het Flaslube systeem nog even ingebouwd, stond in backorder.

Heb nu zo`n beetje 140km gereden en 1/4 is nu uit de tank waar netto (80%) 44 l in gaat. M`n eerste tankbeurtje was voor ong. 21 eurie.

Foto`s volgen...
Gebruikersavatar
martinenijenhuis
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3346
Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
Locatie: Dronten

Bericht door martinenijenhuis »

hahahah 21 euro :bier: :bier: :mrgreen:

Groetjes M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie

Afbeelding
Plaats reactie