Hoe krijg ik een mooi Donker zwaar geluid
Moderator: Moderators
Hoe krijg ik een mooi Donker zwaar geluid
Ik heb nu een Katvervanger, sportpijpie, openluchtfilter..
Maar ik wil Dat Donkere zware (beetje sabaru) geluid weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg??
alvast bedankt
r0bsss
Maar ik wil Dat Donkere zware (beetje sabaru) geluid weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg??
alvast bedankt
r0bsss
op de uitlaat zal je je moeten concentreren.
maar of je echt de subaru roffel deruit gaat halen denk ik eerlijk gezegt niet.
wat wel veel kan schelen is al je einddemper. welk merk e.d.
misschien moet je ff op een sub. forum zoeken wat voor einddempers de meesten hebben.
volgens mij hebben hun vaak invidia eronder.
EDIT : net ff gezocht op wat scoobi forums voor je, maar idd de meesten hebben invidia einddemper eronder, en dan de 2,5 inch of 3 inch tips komen veel voor.
Maar heb nog ff verder zitten lezen maar de roffel e.d. wordt toch vooral veroorzaakt door het blok zelf.
hun hebben het nl door een " UP " die stdd open is e.d. , maar je moet maar ff zoeken.
hier kan je al veel info vandaan halen http://www.subaruclub.nl
maar of je echt de subaru roffel deruit gaat halen denk ik eerlijk gezegt niet.
wat wel veel kan schelen is al je einddemper. welk merk e.d.
misschien moet je ff op een sub. forum zoeken wat voor einddempers de meesten hebben.
volgens mij hebben hun vaak invidia eronder.
EDIT : net ff gezocht op wat scoobi forums voor je, maar idd de meesten hebben invidia einddemper eronder, en dan de 2,5 inch of 3 inch tips komen veel voor.
Maar heb nog ff verder zitten lezen maar de roffel e.d. wordt toch vooral veroorzaakt door het blok zelf.
hun hebben het nl door een " UP " die stdd open is e.d. , maar je moet maar ff zoeken.
hier kan je al veel info vandaan halen http://www.subaruclub.nl
Laatst gewijzigd door RichMX-3 op 06 aug 2007, 16:54, 1 keer totaal gewijzigd.
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
MarcX3 schreef:of een DNX freeflow einddemper eronder hangen, word t geluid wel stuk harder maar ook een stuk zwaarder. sochtens als ik m start trillen de voordeur en de keukenraam flink.
dat is geen donker zwaar geluid... dat is gewoon plat asociaal
boxergeluid van de scooby is apart, dat kun je niet ''namaken'' en maar goed ook, blijft gewoon een echt subaru soundje dan
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- MarcX3
- Super-Pilot
- Contacteer:
turbulence schreef:MarcX3 schreef:of een DNX freeflow einddemper eronder hangen, word t geluid wel stuk harder maar ook een stuk zwaarder. sochtens als ik m start trillen de voordeur en de keukenraam flink.
dat is geen donker zwaar geluid... dat is gewoon plat asociaal
boxergeluid van de scooby is apart, dat kun je niet ''namaken'' en maar goed ook, blijft gewoon een echt subaru soundje dan
wil m ook vervangen. of aanpassen t is nu ietsie te hard.
Driven by a sixpack