Tikkend geluid (en een lang verhaal...)

Vragen over onderhoud cq reparaties aan de auto.

Moderator: Moderators

RazorMX-3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 155
Lid geworden op: 20 jul 2004, 19:34
Locatie: Huissen

Bericht door RazorMX-3 »

Voor die harde tikken moet je eens kijken of het draailager bovenin je veerpoot niet kapot is. Ik had ook last van vreemde geluiden en de ene keer trok ie naar rechts en dan weer naar links. Bleek er helemaal geen lager in te zitten!
Je kan daar eens naar kijken.
Brambo
New member
New member
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 feb 2005, 23:32
Locatie: Amsterdam

Bericht door Brambo »

Thanks allemaal. Ben inmiddels ff naar de garage geweest en het getik als ik aan mijn stuur draai blijkt veroorzaakt te worden door mijn linker veerpoot. Gelukkig niet m'n stuurhuis. Ik heb ook direkt mijn bougies laten vervangen en nog meer slecht nieuws, in alle bougie gaten bleek ongeveer 2 cm motor olie te staan. Iets met mijn kleppen deksel wat lekt. Maar op de 1 of andere manier ben ik zo blij met m'n mx-sje dat het me nog ff niet zo veel kan schelen. Staks is alles zo'n beetje vervangen en heb ik gewoon een hele goeie auto. Gewoon positief blijven dus!
Brambo
New member
New member
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 feb 2005, 23:32
Locatie: Amsterdam

Bericht door Brambo »

RazorMX-3 schreef:Voor die harde tikken moet je eens kijken of het draailager bovenin je veerpoot niet kapot is. Ik had ook last van vreemde geluiden en de ene keer trok ie naar rechts en dan weer naar links. Bleek er helemaal geen lager in te zitten!
Je kan daar eens naar kijken.


Hey Razor! da's toevallig, ik was net aan het vertellen dat het aan mijn veerpoot lag, de lager idd, en terwijl ik zit te typen plaats jij dit berichtje.
Thanks anyway,

Bram
Gebruikersavatar
xedos
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1213
Lid geworden op: 02 aug 2003, 18:06
Type Mazda: Anders
Bouwjaar: 2014
Locatie: Heemskerk.

Bericht door xedos »

Hoi Brambo! ik hoor dat je wel een mannetje met mx3 ervaring kan gebruike? Ik kan je met de meeste dingen wel helpen.voor een ledenprijsje natuurlijk ;) daar komen we wel uit.Mail me maar eens een prive berichtje as je hulp of technische info nodig hebt.

groetjes Frank. :bounce1:
*Technical service Mazda mx-3.*
Gebruikersavatar
martinenijenhuis
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3346
Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
Locatie: Dronten

Bericht door martinenijenhuis »

Kijk daar kunnen die jongens wat mee :bounce1:

XEDOS :bier: :bier:

Groetjes M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie

Afbeelding
Brambo
New member
New member
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 feb 2005, 23:32
Locatie: Amsterdam

Bericht door Brambo »

xedos schreef:Hoi Brambo! ik hoor dat je wel een mannetje met mx3 ervaring kan gebruike? Ik kan je met de meeste dingen wel helpen.voor een ledenprijsje natuurlijk ;) daar komen we wel uit.Mail me maar eens een prive berichtje as je hulp of technische info nodig hebt.

groetjes Frank. :bounce1:


Dat is prettig om te weten Frank, thanks!
Plaats reactie