Zet even neer wat een mx-3 zo mooi maakt

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

johnmichel
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1957
Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
Locatie: Hamont(B)

Bericht door johnmichel »

Afgelopen week reed ik bij ons in de buurt met de ramen open en geen muziek. Kwamen daar 2 jongetjes van een jaar of 10-12 aan lopen met hun moeder.

Nou die mondjes vlogens open.. en opeens zei er een kei hard tegen zijn moeder! "MAM MAM een witte ferrarie!"
Afbeelding
Gebruikersavatar
Retuow
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 193
Lid geworden op: 22 sep 2005, 10:45
Locatie: Veghel

Bericht door Retuow »

Ik organiseer kinder activiteiten weken en als afsluiten hebben we een spooktocht. 2 kinderen reden met mij mee terug, toen ze de wagen zagen riepen ze "Woooow, een echte sportwagen!" "En die stoelen!!!!"

Kwamen ze terug bij de groep en flink opscheppen dat ze met de sportwagen mee mochten :) "brings a smile on the face..."

Wel jammer dat ik er afscheid van moet nemen (auto van de zaak), heb er echt goede ervaringen aan overgehouden!
Vroeger of later kom je erachter dat een poesje leuker is dan een kater!
Gebruikersavatar
Yence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1085
Lid geworden op: 21 mei 2004, 23:42
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door Yence »

zo'n vier jaar geleden ging ik op zoek naar een wat sportiever uitziende wagen dan m'n polo coupe :clown: . Was volop aan 't zoeken onder coupe's en kwam toen de MX-3 tegen. Stond er 1 bij een garage in de buurt. Toen m'n pa en ik gingen kijken was ik meteen verkocht en na een proefrit heb ik er geen seconde aan getwijfeld om 'm te kopen.
De mx-3 is gewoon zo'n auto waarin je voor je plezier ff een eindje gaat rijden, ook al moet je nergens naartoe. Het is elke keer weer een feest om in te mogen rijden! En verder is 't natuurlijk gewoon een prachtige tijdloze coupe :)
Gebruikersavatar
cootjev6
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 498
Lid geworden op: 06 mar 2007, 14:04
Locatie: Omg Noord Holland

Bericht door cootjev6 »

helemaal mee eens yence :mrgreen: ik ervaar het precies hetzelfde, dat je gewoon wil rijden terwijl je nergens naartoe hoeft en vervolgens met een big :) achter het stuur zitten.
zeeland_ownz
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 nov 2006, 20:50
Locatie: zeeland (driewegen)

Bericht door zeeland_ownz »

ik was op internet aan het kijken voor een auto en toen kwam ik mijn oude mazda mx3 tegen toen die kapot ging heb ik geen seconde getwijfeld ik moest en zo een andere mx3 kopen... ik ben het volkomen met yence eens ik ben bijna alleen in me auto te vinden..
johnmichel
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1957
Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
Locatie: Hamont(B)

Bericht door johnmichel »

cootjev6 schreef:helemaal mee eens yence :mrgreen: ik ervaar het precies hetzelfde, dat je gewoon wil rijden terwijl je nergens naartoe hoeft en vervolgens met een big :) achter het stuur zitten.


hahha ik heb al een paar keer gehad, dat ik ging tanken, en toen ik terug kwam de tank bijna leeg was. En ik hoefde nergens naar toe! :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
cootjev6
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 498
Lid geworden op: 06 mar 2007, 14:04
Locatie: Omg Noord Holland

Bericht door cootjev6 »

hmmmmm..... komt me bekend voor :mrgreen:
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

Wat de mx zo mooi maakt kan ik niet beschrijven.. te veel om op te noemen..

Maar het feit dat iedereen om kijkt is geweldig..

Ik heb nieuwe buren gekregen laatst en die kwamen mij vertellen dat ik me auto apk moest laten keuren.. Ze zagen de wagen staan en waren heel benieuwd wat voor auto het was en wat voor vermogen hij had. Dus hebben ze hem opgezocht bij de rdw... :) dat is wel heel grappig
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

hahaha , leuke apk wekker dan :mrgreen:
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
Gebruikersavatar
Dennis_MX3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 413
Lid geworden op: 14 mei 2007, 10:53
Locatie: Enschede

Bericht door Dennis_MX3 »

Toen ik nog op de opleiding autotechniek zat had een klasgenoot van mij een MX-3.
Voor die tijd had ik nog nooit een MX-3 gezien, maar vond het een zeer mooie auto.
Toen ik mijn Suzuki Swift een paar maand later verkocht, had gezocht naar een MX-3 en er 1 gekocht :)
Ben er heel blij mee en je ziet ze niet zo vaak dus ben je vrij uniek in een MX-3.
Ook echt grappig hoe die luitjes in gepimpte golfjes kijken als je ze voor komt!
En mijn MX is nog wel standaart :lol:
Plaats reactie