Ik kwam gister terug van uit eten in de parkeergarage en toen ik met mijn auto wegreed zag ik een hele felle flits....

Ik rij een stuk verder en hoor em als ik flink gas geef een hele irritante pieptoon maken en me temperatuurmetertje loopt iets hoger op dan normaal.

Na een paar seconde komt er een gesnerkte lucht de auto in en heb ik em langs de weg stilgezet.

Onder de motorkap gekeken, daar hong een heel klein beetje damp (vergelijk het een beetje met nevel), verder kon ik echter niets zien...
Ik weer verder gereden paar keer goed gas gegeven (weer een irritante pieptoon) en weer die verbrande reuk en me temperatuurmetertje weer een stukje omhoog (nog lang niet in het rood btw).

Ik weer gestopt en de kap open getrokken maar weer niets te zien..
Ik weer rustig verder gereden naar huis en de laatste 10 km eigenlijk nergens last van gehad.
Thuis gekomen meteen even verder gekeken erna, bleek dat me lamp rechtsvoor pleite is (zal wel de lichtflits geweest zijn in de parkeergarage) maar voor de rest helemaal niets, paar keer goed gas gegeven en kan niets raars zien onder de motorkap (hij lekt ook niets, klinkt niet anders dan normaal en is geen vermogen kwijt).
Ook branden er geen lampjes in de auto..
Iemand een idee wat het zou kunnen zijn wat die gebrande lucht is??
Zou ik soms een steenmarter gebrandmerkt hebben?
Kan er soms iets kortsluiting hebben gemaakt en dat me iets kapot is gegaan?
Mogelijk de dynamo?
Brand er een lampje als de dynamo kasieweilen is?
PS: Moet je de voorbumper eraf halen om de lampen eraf te halen?
En is het normaal dat het binnenwerk in de lamp los zit (dat heb ik aan beide kanten)?