hoe zit het met verzekering , wegenbelasting , keuring, kentekenbewijs ?
Kan iemand mij vertellen wat de eventueele voordelen/nadelen van een KL-ZE / Turbo zijn
ik denk dat je dan toch het beste bij de kl-ze uit bent
voor niet al te veel geld heb je toch behoorlijk wat pit onder je kap.
en qua verzekering , niet opgeven , ik denk dat er hier niemand is met een kl-ze die um om heeft laten keuren of als een 2500 heeft laten verzekeren .
wellicht is het ook handig om je eens te verdiepen wat er bij beide opties nog meer bij komt kijken.
Het is bijvoorbeeld niet dat je een turbo monteert en je dan klaar bent.
ik denk dat je dan toch het beste bij de kl-ze uit bent voor niet al te veel geld heb je toch behoorlijk wat pit onder je kap. en qua verzekering , niet opgeven , ik denk dat er hier niemand is met een kl-ze die um om heeft laten keuren of als een 2500 heeft laten verzekeren .
Stevan had ze MX-3 wel opnieuw laten keuren en volgens mij staat er bij Ferio op ze kentekenbewijs 2,5L
is het dan niet riskant als je hem niet opgeeft bij de verzekering
het lijkt mij dat als je dat niet doet en brokken maakt dat je in de problemen kan komen of niet?
Ik heb begrepen dat je een turbo altijd warm moet laten draaien en ook weer moet laten afkoelen lijkt me toch ook niet echt fijn
wat doet een KL-ZE van 0 tot 100 ongeveer
euhm
je rijd die gewoon warm zoals je met elke wagen doet
en voor dat "afkoelen" kan je een turbotimer gebruiken.
dan blijft ie nog even voor je nadraaien.
waardoor je er niet hoeft op blijven te wachten
fabian.mx3.v6 schreef:Ik heb begrepen dat je een turbo altijd warm moet laten draaien en ook weer moet laten afkoelen lijkt me toch ook niet echt fijn wat doet een KL-ZE van 0 tot 100 ongeveer
tussen de 6 en 6,5 seconden afhankelijk van hoe goed je kunt autorijden