Zet even neer wat een mx-3 zo mooi maakt

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
M-Xtreme
Pilot
Pilot
Berichten: 673
Lid geworden op: 13 feb 2005, 18:30
Locatie: Driel
Contacteer:

Bericht door M-Xtreme »

ik had eerst een 323-f reed prima maar vond hem niet echt mooi toen wilde ik graag een mx-3 maar was nog wat aan de dure kant (student).
ben dus als een gek gaan sparen en heb er een gekocht en ben inmiddels niet meer gestopt met sparen want er zit al aardig wat geld in en vind het nog steeds elke cent waard. ik vind het gewoon een mooie auto :)
Auto is te koop!! PM of MAIL
Afbeelding
Gebruikersavatar
Thedaha
New member
New member
Berichten: 39
Lid geworden op: 21 feb 2007, 19:32
Locatie: 's-Gravendeel

Bericht door Thedaha »

Ik was meteen verkocht zodra ik de MX-3 voor het eerst zag (zo'n drie jaar terug)
Mooie sportieve wagen (zie je niet veel rijden zoals bijv. een golf). Een hoop gekeken op internet, was toen alleen een beetje buiten mijn budget. Nu drie jaar later heb ik um eindelijk voor de deur staan en daar ben ik iedere dag super blij mee. :)
Gebruikersavatar
Maestro
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 116
Lid geworden op: 25 feb 2007, 12:14
Locatie: Maasbommel
Contacteer:

Bericht door Maestro »

Ik ben van de Duitse lpg wagens afgestapt een paar jaar geleden omdat er op dat moment geen te koop was. De enige wagen in mijn budget en op lpg was een Toyota Corolla. Vanaf dat moment was ik om: geen europese auto's meer, maar Japanners. Gewoon goed spul. De laatste tijd was ik niet meer tevreden over het uiterlijk van de Corolla en ging op zoek naar een sportievere wagen. In het begin zocht ik een Celica op lpg, maar kon die in mijn omgeving niet vinden. Op een gegeven moment viel me op dat de mooie auto's die ik op de weg zag vaak Mazdas waren. Op internet dus aan het zoeken geslagen en ik maakte zo dus kennis met de MX-3 en ben toen bewust op zoek gegaan naar MX-3's bij garages en particulieren in de buurt. En eigenlijk was ik nog niet over mijn lpg verslaving heen en was van plan een zwarte MX-3 1.6 te kopen. Alles zat erop en aan inclusief airco, cruse control, climate control, de hele reutemeteut, maar geen spoilers en hij stond op dikke wielen (geen mooie velgen). Het bedrijf dat die auto verkocht wilde te weinig van de prijs afhalen en dus reden we weg met het idee nog ff bij een echte Mazda dealer langs te gaan.

En daar stonden twee Blaze Red MX-3's te glimmen. Beiden op benzine, maar die auto's lieten me niet meer los. Wat een gave wagens! Ik kocht de wagen met de laagste kilometerstand. Deze was ook goedkoper dan de uitgebouwde V6 die ernaast stond. En eerlijk gezegd, vind ik de MX-3 in originele staat ook geweldig mooi. Extra vette spoilers enzo hoeft voor mij echt niet.

Ik ben erg blij met mijn auto en kijk nog steeds regelmatig op de oprit om te genieten van dat sportieve uiterlijk. :)
Gebruikersavatar
crazyarjan
Pilot
Pilot
Berichten: 591
Lid geworden op: 05 jun 2004, 23:59
Locatie: leerdam

Bericht door crazyarjan »

Betaalbare V6

Klinkt als...GELUID!!!!!!!!!!!
daar doe je het toch voor.. en die blikken
To finish first, first you have to finish!
Gebruikersavatar
NightQrawler
Pilot
Pilot
Berichten: 790
Lid geworden op: 21 jul 2003, 23:31

Bericht door NightQrawler »

ik vond de ronde vormen erg mooi.
De druppelvormige koplampen, de bollingen in de motorkap.
De lijnen vd auto bij het zijaanzicht, kan haast niet sportiever.

ik was niet weg vd achterlichten en knipperlichten.Is dan ook het 1e wat is snel gewijzigd heb.

mooie bij de v6 is het sportkitje, de onderlip, miniskirts, mudguards en achterspoilertje, ziet er standaard al sportief uit, dan trek je de kap los en is het smullen.mooi opgevuld!

de prestaties zijn geweldig, waar vind je een andere auto die standaard op 8,5secs op de 100 zit.vooral in vergelijking met andere 1800's.
vergelijk het maar eens met andere 1800's en 2liters.

sinds ik er 1 heb ben ik er veliefd op, dit is 1 vd auto's die je als eigenaar altijd bij zal blijven! :bier: :lach:
vergeet niet dat dit een auto is die eind 1991 al verkrijgbaar was en in 2007 nog geliefd is :duim1:

I still love my MX-3 :mrgreen:







MX-3 = :Shock2: :Shock2:
If you dont like it, Customize it!!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
mx3freak
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2095
Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door mx3freak »

ik zeg alleen maar: kijk en luister...
even a broken clock gets to be right twice a day.
Gebruikersavatar
Ice
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 155
Lid geworden op: 10 mar 2007, 09:38
Locatie: Bananendoos onder de brug
Contacteer:

Bericht door Ice »

mx3freak schreef:ik zeg alleen maar: kijk en luister...


Amen
Gebruikersavatar
to fast
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 151
Lid geworden op: 05 nov 2005, 13:30
Locatie: veenendaal

Bericht door to fast »

ik zeg........nee.. :mrgreen:
Ferio
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 269
Lid geworden op: 09 nov 2006, 17:39
Locatie: Almere

Bericht door Ferio »

mx3freak schreef:ik zeg alleen maar: kijk en luister...


Alleen kijken en luisteren? Ik zou zeggen vergeet niet om er ook in te rijden anders mis je heel wat! :mrgreen:
Gebruikersavatar
MarcX3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1793
Lid geworden op: 10 jul 2005, 18:32
Locatie: omgeving v Doetinchem
Contacteer:

Bericht door MarcX3 »

to fast schreef:ik zeg........nee.. :mrgreen:


jij hebt liever een mx-3 met rugzak he :mrgreen:

Heb je ook al een trekhaak besteld voor jou mx-6? :clown: :bla: :bier:


Mijn reden van de koop van een mx was de achterlichten. dacht altijd dat ik de achterlichen van een Eclipse zo super vond, maar ik zag een eclipse rijden en dacht van hey dat zijn mn achterlichten niet. toen zag ik een mx-3 rijden en dacht van verdomme daar gaan mn achterlichten heen, dus kijken en bleken ze zeer betaalbaar te zijn, 2 maanden later reed ik er 1 :mrgreen: Rest vind ik ook wel mooi maar uitgebouwd is toch wel een heel stuk mooier. En de tijdloze verschijning is ook erg leuk.
Driven by a sixpack
Plaats reactie