MarcelV6 heeft een ongeluk gehad met de MX!!!!!

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
hyperman
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1088
Lid geworden op: 19 aug 2004, 09:54
Locatie: Roermond

Bericht door hyperman »

[MOD edit]

maar ff serieus, het is idd triest dat die gast zich zo opstelt maar dat zegt meer over hem dan over jou. IK zou een schade expert naar de auto latne kijken die heeft zo gezien of er iets gerepareerd is.
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

Bizar allemaal... Hoe is het gesprek gegaan ?

Houd iedereen er overgens even rekening mee dat ook de justitie gewoon kan mee lezen op het internet.
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

jah, ben ook benieuwd of er iets goeds uit naar voren is gekomen, of dat de politie nog steeds doet alsof er niks is gebeurd..

en inderdaad, houd de reacties netjes en beleefd tot in hoeverre dat mogelijk is..

we gaan natuurlijk geen knokploegen vormen of ''aanslagen'' plegen op zijn auto, gewoon vertrouwen houden dat het allemaal recht gezet gaat worden!
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
Maestro
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 116
Lid geworden op: 25 feb 2007, 12:14
Locatie: Maasbommel
Contacteer:

Bericht door Maestro »

Shit dat er geen onafhankelijke getuigen zijn die ook nog eens de beide kentekens genoteerd hebben. Dan was het zo opgelost geweest.

Superlaks van die cops dat ze niet zelf de dag erna die Opel opgezocht hebben. Na 1,5 week kun je schadepanelen snel repareren/vervangen (want die lui hebben maar aan 1 kant schade).

Maar ga aub NIET naar Almere. Je bent terecht kwaad, maar als je daar onverwacht de juiste persoon ontmoet kan de vlam in de pan slaan. En dat is vragen om nog meer moeilijkheden.

Ik vind wel dat je moet eisen dat de politie ff bij de buren langs gaat. Als die schade hebben gezien, heeft die lullo geen poot meer om op te staan.

Succes kerel,

Maestro
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

Nou ben vrijdagavond langs geweest bij die kut smerissen en die zeggen doodleuk dat ik het kenteken verkeerd heb opgeschreven en dat die opel geen schade heeft :evil:
En dat ie ontkent daar gereden te hebben :shock:
Dus ik krijg nu niks terug van de verzekering geen geld dus en ik moet wachten op het waarborgfonds :?
Terwijl ik een getuige heb kan die klote opel rijder dus gewoon ontkennen daar gereden te hebben :evil:
Waar gaat het met dit kutland nou eigenlijk heen hier.......
Moet ik dan echt eigen rechter gaan spelen?
[MOD edit]
Als ik geen geld van de verzekering krijg wat ik als schade heb dan is het gedaan met me MX-3 project door een ander.
Ben echt sprakeloos.......
Gebruikersavatar
M-Xtreme
Pilot
Pilot
Berichten: 673
Lid geworden op: 13 feb 2005, 18:30
Locatie: Driel
Contacteer:

Bericht door M-Xtreme »

dit is echt niet normaal dat dat gewoon kan.. :shock:
Auto is te koop!! PM of MAIL
Afbeelding
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

Nu ga ik dus ook dingen doen die niet kan Frank.
Ben er echt klaar mee met die opelrijder :evil:
Eerst wegrijden na het ongeluk en nu ook al liegen dat ie daar niet heb gereden :evil:
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

marcel v6 schreef:Nu ga ik dus ook dingen doen die niet kan Frank.
Ben er echt klaar mee met die opelrijder :evil:
Eerst wegrijden na het ongeluk en nu ook al liegen dat ie daar niet heb gereden :evil:


Toch is het beter om echt even af te wachten en zoveel mogelijk de politie onder druk te zetten. Als je nu iets minder legaals doet dan ben je het zaadje.
Afbeelding
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Precies..

Hoe klote het ook is, als je eigen rechter gaat spelen trek je altijd aan het korste eind!

Gewoon druk blijven zetten op de politie, eventueel zelf met een schade-expert bij zijn auto langsgaan.
Maar met een knokploegje of bedreiging zorg je er alleen maar voor dat je verder van huis bent.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
M-Xtreme
Pilot
Pilot
Berichten: 673
Lid geworden op: 13 feb 2005, 18:30
Locatie: Driel
Contacteer:

Bericht door M-Xtreme »

WhiteFinish schreef:Precies..

Hoe klote het ook is, als je eigen rechter gaat spelen trek je altijd aan het korste eind!

Gewoon druk blijven zetten op de politie, eventueel zelf met een schade-expert bij zijn auto langsgaan.
Maar met een knokploegje of bedreiging zorg je er alleen maar voor dat je verder van huis bent.


dat wel maar het lucht wel op :roll:
Auto is te koop!! PM of MAIL
Afbeelding
Gesloten