marcel v6 schreef:Laibo schreef:Gelukkig heeft hij hem niet TOTAL LOSS verklaard!!
Maar de schade is hoger dan dat ik zometeen uitgekeert krijg op me bank dus dan kan ik bij gaan leggen bij het schadegeld om het te laten maken
Ik vind dat slecht geregelt bij die verzekeringen,Het is niet mijn schuld maar toch word niet alles vergoed...
goed dat ie in iedergeval niet toto is verklaard, wel kl*ten dat je niet het complete bedrag aan schade krijgt uitbetaald...
denk dat je met 2500/2800 al wel een eind moet kunnen komen, maar zoals je zegt het dekt nooit het complete bedrag ( reken aan extra kosten voor spuiten etc) dat wordt denk ik niet meegenomen in het schadebedrag of wel?
heb je al zelf een idee wat je aan bedrag hebt voor de schade?
misschien nu zelf ook even direct actie ondernemen, en op zoek alvast naar plaatdelen die vervangen moeten worden ( weet niet of je veel deuken en butsen hebt in de zijkant) maar 2e hands zijpaneel, deur etc vind je vaak wel gauw goedkoop)
zij gaan ook uit van de ''nieuwprijs'' van een plaatdeel neem ik aan, dus als je veel 2e hands kan vinden kun je daar al gauw op besparen he
blijf het nog steeds rot voor je vinden marcel