Hoogte mx-3
Moderator: Moderators
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
Ik denk dat je dat niet lukt met de bandenmaat. Dit komt voornamelijk door de vorm van de wielkast.
Je hebt namelijk geen mooie ronde vorm. Je wilt boven in de wielkast gaan vullen maar aan de zijkanten kom je ruimte te kort met sturen.
Je hebt namelijk geen mooie ronde vorm. Je wilt boven in de wielkast gaan vullen maar aan de zijkanten kom je ruimte te kort met sturen.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
- Xtremer
- Co-Pilot
- Type Mazda: Anders
- Contacteer:
M-Xtreme Heeft net zijn auto ook opgemeten.
Hij heeft ook een V6 (KLZE) en zijn auto is verlaagd (40mm)
Hij kwam uit op 126,9 Cm vanaf de grond gemeten..... (17/205/40)
Ik snap eventjes het allemaal niet meer.
Ik kom uit op 127 vanaf de grond gemeten (16/205/45) niet verlaagd.... (Zover ik weet I.I.G.)
Ik kom uit op 127 vanaf de grond gemeten (16/205/45) niet verlaagd.... (Zover ik weet I.I.G.)
Rondzwervende ex-lid, zonder mx3, maar nog wel aanwezig op dit gezellige forum.
- MarcX3
- Super-Pilot
- Contacteer:
haha iedereen zit nu de hoogte van zn mx op te meten terwijl t helemaal geen nut heeft!!!!
Heeft iedereen dezelfde banden?
heeft iedereen dezelfde velgen?
En heeft iedereen dezelfde verenpakket/ even goed ingezakte verenpakket. Inzakken zit niet zoveel in maar toch ff voor de vergelijking
volgens mij kun je net zo goed de golven van de zee opmeten. Er is geen eenheid. je kan pas vergelijken als je 2 dezelfde mxjes hebt met dezelfde velgen/banden en dezelfde verenpakket wat gelijkertijd ongeveer gemonteerd is.
Heeft iedereen dezelfde banden?
heeft iedereen dezelfde velgen?
En heeft iedereen dezelfde verenpakket/ even goed ingezakte verenpakket. Inzakken zit niet zoveel in maar toch ff voor de vergelijking
volgens mij kun je net zo goed de golven van de zee opmeten. Er is geen eenheid. je kan pas vergelijken als je 2 dezelfde mxjes hebt met dezelfde velgen/banden en dezelfde verenpakket wat gelijkertijd ongeveer gemonteerd is.
Driven by a sixpack
- Yence
- Super-Pilot
- Contacteer:
Om te beginnen hebben die 2 bandenmaten al een verschil in diameter, niet veel, maar toch. Verder kan een fabrikant wel opgeven dat een set veren je wagen 4cm verlaagt, maar dat ligt uiteindelijk toch echt aan 't gewicht van de wagen. Daarbij moet je ook nog's de slijtage van de rubbers van de ophanging, de verschotels en de dempers/veren bijrekenen. Het gaat allemaal om milimeters, maar alles bij elkaar gerekend....
Xtremer schreef:M-Xtreme Heeft net zijn auto ook opgemeten.
klopt en heb ook nog wat audio-spul (zal niet veel uitmaken maar toch)
Auto is te koop!! PM of MAIL