Groetjes M&M
zijn adres

Moderator: Moderators
Eric schreef:Vandaag is een lastig dagje geweest... bij het omleggen van alle slangen e.d. kwam ik er al snel achter dat er een aantal aansluitingen en stekkers ontbraken op het 1.8 v6 blok t.o.v. het 2.5 v6 blok. Dit houd in dat ik met mijn huidige motordraadboom gedeelte sommige dingen van het 2.5L blok niet kan aansturen, bij mij ligt er nu de draadboom van de mx-3 in omdat dat gedeelte van de 626 niet aan te sluiten is op de rest van de auto (of in ieder geval heel erg lastig)...
Hierdoor had ik 2 optie, de 1e is dat ik de draadboom van de 626 toch ga gebruiken. Maar dit levert me eigenlijk alleen maar nog meer problemen op dan die ik al had omdat ik van 4 naar 6 cilinders ben gegaan... de 2e optie is dat ik het complete inlaatspruitstuk van de mx-3 op de 2.5L van de 626 monteer, want in het spruitstuk zitten alleen de problemen...
Ik ga voor de 2e optie omdat ik het nu veel belangrijker vind dat hij betrouwbaar gaat lopen, en het 2.5L inlaatspruitstuk loopt niet weg zeg ik dan maar...
Hier staan de 2 v6jes naast elkaar, de voorste en schoonste is de 2.5L en die daar achter de 1.8L
http://www.mijnalbum.nl/Album=WNB7IRGB