Chips voor KL31/36 ecu

Denk hierbij aan bv ophanging, onderstel, remmen enz. enz.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Fullsize
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 mei 2006, 22:22
Locatie: oldambt
Contacteer:

Chips voor KL31/36 ecu

Bericht door Fullsize »

Hi, zijn er hier mensen die een KL31/36 ecu hebben op hun lowcompr. curved neck die eens een chip willen proberen met de goede VRIS tijden?
De 31/36 ecu's zijn optimaal voor longnecks namelijk en minder voor de curved necks.
Je koppelverloop zal vlakker worden en op bepaalde gebieden hoger.
Deze chip is geen performance chip maar heeft dus alleen de VRIS tijden die bij je curved neck horen.
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

:mrgreen:

je hebt nog een curved neck met kl36 ECU heel vlak bij staan ;) ... zo gauw die een keer loopt mag je het daar zo op proberen van mij
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Fullsize
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 mei 2006, 22:22
Locatie: oldambt
Contacteer:

Bericht door Fullsize »

Ok dan, doen we 8)
Ik heb nog een probe met koppelingsproblemen staan, zodra die klaar is is die van jou aan de beurt! Dan regel ik de chip ook wel. Kunnen we direct een vergelijkend warenonderzoek doen :mrgreen:
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Re: Chips voor KL31/36 ecu

Bericht door WhiteFinish »

Fullsize schreef:Hi, zijn er hier mensen die een KL31/36 ecu hebben op hun lowcompr. curved neck die eens een chip willen proberen met de goede VRIS tijden?
De 31/36 ecu's zijn optimaal voor longnecks namelijk en minder voor de curved necks.
Je koppelverloop zal vlakker worden en op bepaalde gebieden hoger.
Deze chip is geen performance chip maar heeft dus alleen de VRIS tijden die bij je curved neck horen.


Dus je chips werken op een laagcompressie longneck? Of ook op een hoogcompressie longneck?
En hoogcompressie curvedneck's.. heb je daar al mee getest??

Probeer even aan te geven welke opties er allemaal zijn.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Fullsize
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 mei 2006, 22:22
Locatie: oldambt
Contacteer:

Re: Chips voor KL31/36 ecu

Bericht door Fullsize »

WhiteFinish schreef:Dus je chips werken op een laagcompressie longneck? Of ook op een hoogcompressie longneck?
En hoogcompressie curvedneck's.. heb je daar al mee getest??

Probeer even aan te geven welke opties er allemaal zijn.

Als je de eerste zin nou nog eens rustig leest van mijn eerste post, dan heb je je antwoord. De rest komt wel als ik het zover heb.
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Jij hebt het over laagcompressie curved neck. Dit kan betekenen dat je wel wat meer weet over laagcompressie long neck.

Je zegt ook dat het bij longnecks goed loopt, maar is dit dan voor zowel hoog als laagcompressie?

Je bent niet helemaal duidelijk in de informatie die je geeft
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Fullsize
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 mei 2006, 22:22
Locatie: oldambt
Contacteer:

Bericht door Fullsize »

Als ik alles duidelijk heb ben je de eerste die het hoort, ok? :)
Ik ga niet alles met je overleggen hoor, waar ik mee bezig ben, voor mij is ook niet alles duidelijk en soms moet je dingen proberen om te leren.
Maar als jij tips hebt dan hoort iedereen dat graag denk ik. Voorlopig hoor ik je alleen maar vragen stellen en niets toevoegen.
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Oke, das duidelijk 8)

Als ik wat kan toegevoegen zou ik het doen ;)
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Plaats reactie