@Multensor

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

kan zonder problemen!
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
BlackSheep
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2109
Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maastricht

Bericht door BlackSheep »

Lijkt me geen enkel probleem, heb hem zelf ook een keertje overgespoten.

Het blijft gewoon een stukje metaal, gewoon painten :mrgreen:
Multensor
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 96
Lid geworden op: 25 feb 2007, 13:57
Locatie: Veenendaal

Bericht door Multensor »

Ik heb vandaag even mistlampen opgehaald bij DJ_MIKE. Thnx nog daarvoor DJ_MIKE.

Morgen ff inbouwen en kijken hoe het staat.
Multensor
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 96
Lid geworden op: 25 feb 2007, 13:57
Locatie: Veenendaal

Bericht door Multensor »

ZO helmvaart is even een klusdag geworden voor mij. Even de mistlampen ingebouwd die ik gisteren had opgehaald. Dus hele bumper moest eraf maar het is allemaal goed gegaan en het ziet er nu stukken beter uit zo zonder ronde gaten in mn bumper. Verder nog even bandjes opgepompt en knipperlicht gemaakt.

Al met al dus leuke klusdag en vieze handen :)
Sjuul
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 jun 2006, 13:46
Locatie: Westerhaar

Bericht door Sjuul »

Multensor schreef:ZO helmvaart is even een klusdag geworden voor mij. Even de mistlampen ingebouwd die ik gisteren had opgehaald. Dus hele bumper moest eraf maar het is allemaal goed gegaan en het ziet er nu stukken beter uit zo zonder ronde gaten in mn bumper. Verder nog even bandjes opgepompt en knipperlicht gemaakt.

Al met al dus leuke klusdag en vieze handen :)


Hoezo moest de bumper eraf dan? Je kan ze er toch vanuit de voorkant zo uitschroeven? (of mis ik iets ;))
Multensor
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 96
Lid geworden op: 25 feb 2007, 13:57
Locatie: Veenendaal

Bericht door Multensor »

Sjuul schreef:
Multensor schreef:ZO helmvaart is even een klusdag geworden voor mij. Even de mistlampen ingebouwd die ik gisteren had opgehaald. Dus hele bumper moest eraf maar het is allemaal goed gegaan en het ziet er nu stukken beter uit zo zonder ronde gaten in mn bumper. Verder nog even bandjes opgepompt en knipperlicht gemaakt.

Al met al dus leuke klusdag en vieze handen :)


Hoezo moest de bumper eraf dan? Je kan ze er toch vanuit de voorkant zo uitschroeven? (of mis ik iets ;))


je mist iets :). Moet helemaal achter de bumper wezen en kan er niet onder komen omdat ie evrlaagd is en ik denk dat het zelfs met krik nogal lastig is en bumper is er toch zo af.
Multensor
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 96
Lid geworden op: 25 feb 2007, 13:57
Locatie: Veenendaal

Bericht door Multensor »

Vandaag even de einddemper recht laten hangen (zat nogal scheef waardoor er ook spanning op de gehele lijn stond). Dus nu zal het niet zo snel meer doorrotten zoals vorige keer gebeurd is

:clown:
Plaats reactie