blok vastgelopen

Vragen over onderhoud cq reparaties aan de auto.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
hyperman
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1088
Lid geworden op: 19 aug 2004, 09:54
Locatie: Roermond

Bericht door hyperman »

komend weekend gaat de auto terug naar "orginele" staat. hopelijk heb ik voor die tijd de reserve onderdelen binnen zodat ik de nokkenassen ook terug kan plaatsen. alle supercharger onderdele ngaan er in ieder geval il uit. dit zal sowieso al een dag werk zijn. nokkenassen en distributie in orde maken zal ook een dagje in beslag nemen, heb ik in ieder geval het weekend weer om.
Wie zin heeft om te helpen is welkom :mrgreen:

@ Mikee: Is it possible to get the parts here in time?
BruteFrits
Pilot
Pilot
Berichten: 764
Lid geworden op: 11 feb 2005, 12:35
Locatie: Geleen

Bericht door BruteFrits »

Hé Hugo, wat lees ik nu. Geen zin meer in de auto?
Kan het me wel voorstellen na alle tijd, geld en moeite die erin gestoken is! Komt vast een RX7 of voor terug?!?
Ik heb ondertussen al weer aardig wat gesleuteld aan mx3's, kan wel een zaterdag/zondag komen helpen! Bv de 26 of 27 Mei.
Als de mol in Mei begint te stoten is in Juni je tuin naar de kl*ten.
Gebruikersavatar
hyperman
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1088
Lid geworden op: 19 aug 2004, 09:54
Locatie: Roermond

Bericht door hyperman »

De auto gaat inderdaad weg zo gauw deze weer gekeurd is en er komt weer een mazda voor in de plaats en het wordt een achterwielaangedreven ;)
Afgelopen weekend is Mikee komen helpen en de nieuwe nokkenassen te plaatsen deze zitten er nu in. Nu moet alleen de distributieriem nog vervangen worden want deze is beschadigd, dit wil ik deze week doen.
Verder moet de uitlaat nog aangepast worden, flenzen van de egt en wideband moeten dichtgelast worden. en de orginele oliekoeler teruggeplaatst worden maar dat is een kwestie van uur paar uurtjes. Ik denk niet dat het nodig is dat je komt helpen maar mocht het nodig zijn dan meld ik me wel. Mocht je iemand weten die interesse heeft in de auto dan help je me wel al ;)
Plaats reactie