@Multensor

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Multensor
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 96
Lid geworden op: 25 feb 2007, 13:57
Locatie: Veenendaal

Bericht door Multensor »

Zal ik de volgende keer doen dan :oops:

Mn mx-3 rijdt nu wel weer lekker alleen piept de rechter voorrem nog een beetje maar daar wordt vanavond naar gekeken. Zondag weer terug naar Veenendaal na een vakantie in het 'zonnige' zuid-frankrijk.
Laatst gewijzigd door Multensor op 05 mei 2007, 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
V6peter
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1551
Lid geworden op: 13 nov 2005, 18:07
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

Bericht door V6peter »

Multensor schreef:De connectie is bijna net zo duur maarja ik ga nu toch op vakantie en hij wordt nu lekker gemaakt als ik weg ben...

Maar als jullie goedkopere plekken weten voor de volgende keer dan moet je het maar zeggen :D


Je bent toch niet bij Leewis,de Mazda dealer geweest?
Stuur me effe een pb,ik weet hier in Veenendaal een hele goeie garage die ook nog eens echt lekker betaalbaar is.

Enige nadeel is,je bent hem vaak een dagje langer kwijt.
Multensor
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 96
Lid geworden op: 25 feb 2007, 13:57
Locatie: Veenendaal

Bericht door Multensor »

V6peter schreef:
Multensor schreef:De connectie is bijna net zo duur maarja ik ga nu toch op vakantie en hij wordt nu lekker gemaakt als ik weg ben...

Maar als jullie goedkopere plekken weten voor de volgende keer dan moet je het maar zeggen :D


Je bent toch niet bij Leewis,de Mazda dealer geweest?
Stuur me effe een pb,ik weet hier in Veenendaal een hele goeie garage die ook nog eens echt lekker betaalbaar is.

Enige nadeel is,je bent hem vaak een dagje langer kwijt.
fa

Nee niet bij dealer :).

Nou en omdat ik toch nog naar een spuiter moet vraag ik het gelijk maar hier. Heeft iemand goedkoop adres om mijn dak en bumper te laten spuiten?(dak zit deuk in die er eerst uit moet (zeggen ze hier :P). En weet iemand wat dat me ongeveer gaat kosten? De bumper kan ik zelf wel demonteren als dat goedkoper is :) (blijf nederlander he)
Gebruikersavatar
V6peter
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1551
Lid geworden op: 13 nov 2005, 18:07
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

Bericht door V6peter »

Goedkoop is vaak duurkoop Niels.

Check even je inbox,je hebt pb.
Multensor
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 96
Lid geworden op: 25 feb 2007, 13:57
Locatie: Veenendaal

Bericht door Multensor »

Zo ik heb vandaag even mijn boxen die in de hoedenplank zitten aangesloten. Zit nu tenminste goed geluid in mn mx-3 en alles ging nog in 1 keer goed ook :shock: .

Weet iemand trouwens waar ik groene verf kan halen voor mn remblokken(hittebestendig dus)? Ik heb vandaag bij de gamma gekeken maar die had alleen zwart wit en nog meer van die grijstint kleuren.
johnmichel
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1957
Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
Locatie: Hamont(B)

Bericht door johnmichel »

Multensor schreef:Zo ik heb vandaag even mijn boxen die in de hoedenplank zitten aangesloten. Zit nu tenminste goed geluid in mn mx-3 en alles ging nog in 1 keer goed ook :shock: .

Weet iemand trouwens waar ik groene verf kan halen voor mn remblokken(hittebestendig dus)? Ik heb vandaag bij de gamma gekeken maar die had alleen zwart wit en nog meer van die grijstint kleuren.


Je kan ook hamerhite verf pakken, ik heb het er nu een jaar op zitten en het zit er nog steeds netjes op.
Afbeelding
Multensor
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 96
Lid geworden op: 25 feb 2007, 13:57
Locatie: Veenendaal

Bericht door Multensor »

johnmichel schreef:
Multensor schreef:Zo ik heb vandaag even mijn boxen die in de hoedenplank zitten aangesloten. Zit nu tenminste goed geluid in mn mx-3 en alles ging nog in 1 keer goed ook :shock: .

Weet iemand trouwens waar ik groene verf kan halen voor mn remblokken(hittebestendig dus)? Ik heb vandaag bij de gamma gekeken maar die had alleen zwart wit en nog meer van die grijstint kleuren.


Je kan ook hamerhite verf pakken, ik heb het er nu een jaar op zitten en het zit er nog steeds netjes op.


Nooit van gehoord. Wat is het precies? gewoon muurverf ofzo? Ook te halen bij de gamma/praxis?
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

http://www.hammerite.nl/

gewoon bij alle bouwmarkten/verwinkels wel te krijgen
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
johnmichel
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1957
Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
Locatie: Hamont(B)

Bericht door johnmichel »

Precies! Ik heb toen 8 euro voor een klein potje betaald. En heb al me remklauwen goed gedaan. En er is nog geen 1/4 uit het potje. En nu na een jaar zit het er nog heel goed op.

Ik zou wel van te voren flink met brake cleaner spuiten en ff lichtjes op schuren.
Afbeelding
Multensor
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 96
Lid geworden op: 25 feb 2007, 13:57
Locatie: Veenendaal

Bericht door Multensor »

Jah het standaard pre-schilder werk. Ontvetten, opschuren etc... Kan ik de strutbar (die balk die overdwars loop over moter) ook gewoon demonteren verfen en weer monteren of is het beter om die niet te verfen?
Plaats reactie