dashboard spuiten
Moderator: Moderators
dashboard spuiten
Ik wil de midden stuk van mijn dashboard gaan spuiten in het zilver.
En mijn vraag is met wat voor spuitbus hebben jullie dit gedaan of wat raden ullie aan om hier voor te halen zodat het een mooie kleur geeft.?
En mijn vraag is met wat voor spuitbus hebben jullie dit gedaan of wat raden ullie aan om hier voor te halen zodat het een mooie kleur geeft.?
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
In dit topic staat vast wel wat bruikbaars
http://www.mazdamx-3.nl/?url=/forum/viewtopic.php?t=1799&highlight=dashbord
Gebruik anders ook even de zoekfunctie op bijvoorbeeld "spuiten" of "dashbord"
http://www.mazdamx-3.nl/?url=/forum/viewtopic.php?t=1799&highlight=dashbord
Gebruik anders ook even de zoekfunctie op bijvoorbeeld "spuiten" of "dashbord"
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
Re: dashboard spuiten
Riskion schreef:Ik wil de midden stuk van mijn dashboard gaan spuiten in het zilver.
1 HEEL belangrijk ding.... ontvetten.....
aangezien veel dashboard en interieurdelen zijn behandeld met cockpitspray wat voor een vettige laag zorgt krijg je als je niet goed ontvet een slechte hechtlaag...
eerst de delen die je wilt gaan spuiten goed ontvetten met bijv wat ammoniak en water of een andere goeie ontvetter..
daarna in de hechtprimer zetten ( kunststofprimer) en daarna aflakken met de spuitbus...
na de kleur afspuiten met paar lagen blanke lak voor de duurzaamheid en diepte in de kleur en je hebt er tijden plezier van!!
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Die tafelbeschildering heb ik jaren geleden ooit eens gemaakt.
Toen ik net in Zwolle kwam te wonen en op een gegeven moment had ik gaan verf meer, en eigenlijk heb ik ook nooit meer ander verf gehaald om het echt af te maken en is erzo bij gebleven 1maal misschien moet ik het toch eens weer gaan verven kan ik toch zeggen hehe het is af.
Na ff kijken 7 jaar lol ... hehe
Toen ik net in Zwolle kwam te wonen en op een gegeven moment had ik gaan verf meer, en eigenlijk heb ik ook nooit meer ander verf gehaald om het echt af te maken en is erzo bij gebleven 1maal misschien moet ik het toch eens weer gaan verven kan ik toch zeggen hehe het is af.
Na ff kijken 7 jaar lol ... hehe