@RoRo

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

RoRo
New member
New member
Berichten: 24
Lid geworden op: 10 feb 2007, 16:18
Locatie: The Hague

Bericht door RoRo »

Nope honda komt er niet meer Mx-3 is helemaal opgelapt en mijn vader heeft besloten om wanneer de motor het begeeft want nog lang niet zal gebeuren hoop ik me de volgende motorblok te sponseren.

Ook heb een financiele meevaller, meer salaris op werk :mrgreen: en mijn moeder zus en vader zijn helemaal weg van de mx-3 dus ik kan er nog lang in blijven rijden.

En me polis gaat over een maand of 2 omlaag dus genoeg reden om de mx3 te houden. trouwens toen ik later de crx reed en daarna weer in me mazda terug reed was ik verdrietig dus dat doen we niet meer :mrgreen:

De volgende auto die ik wil hebben mocht er toch iets onverhoopt gebeuren met de mx-3 zal een rx-7 zijn 1.3 twin turbo, me pa kijk er al helemaal naar uit
Zoom zooom V6 VROEM!!!
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

Dan snap ik er niks meer van :blink:
Je zei op dat andere forum dat je een honda civic had gevonden :?
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
RoRo
New member
New member
Berichten: 24
Lid geworden op: 10 feb 2007, 16:18
Locatie: The Hague

Bericht door RoRo »

FF uitleggen dan ik heb een crx gevonden en test gereden alleen is mijn vader thuis gekomen en heeft gezien dat ik de mx-3 heb, dus die er natuurlijk ook in gaan rijden, toen verteld dat ik een andere auto op het oog had en van plan was deze over te nemen.

Nou toen had ik het gedaan, ik kreeg de wind van voren dus heb ik de crx afgebeld en ben nu bezig samen met me pa me mx3tje helemaal op te knappen.

Vandaar dat ik de mx3 hou en dat er op de andere forum stond dat ik een crx gevonden heb.
Zoom zooom V6 VROEM!!!
Plaats reactie