Laatste dagje Mazda MX-3 houder

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Eefjuh
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 194
Lid geworden op: 30 mei 2005, 20:59
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Laatste dagje Mazda MX-3 houder

Bericht door Eefjuh »

Jaja, morgen is het zover en zal Remco (fucking legal streetrules) de nieuwe eigenaar worden van onze mazda!

Vandaag worden de laatste dingetjes eraan gedaan, de klauwen zitten eronder, ofwel, er kan nu mee gereden worden!

Hij word nog even gestofzogen, even leeggehaald, en als het goed is ook nog gewassen, en dan is hij helemaal klaar voor vertrek!!!

Zal m missen, aan de andere kant, nu kan ik 2 dingen kopen die ik HEEEEL graag wil hebben, een Canon EOS 350D en een nieuwe gigagrote huiskamer voliere!!

Ofwel, het geld komt zeker goed terrecht! :D


Wel mijn belofte, zodra Remco een keer naar een meeting gaat ga ik mee en foto's nemen! :D
aggressor
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2040
Lid geworden op: 26 jan 2005, 12:50
Locatie: leiden

Re: Laatste dagje Mazda MX-3 houder

Bericht door aggressor »

Eefjuh schreef:Jaja, morgen is het zover en zal Remco (fucking legal streetrules) de nieuwe eigenaar worden van onze mazda!

Vandaag worden de laatste dingetjes eraan gedaan, de klauwen zitten eronder, ofwel, er kan nu mee gereden worden!

Hij word nog even gestofzogen, even leeggehaald, en als het goed is ook nog gewassen, en dan is hij helemaal klaar voor vertrek!!!

Zal m missen, aan de andere kant, nu kan ik 2 dingen kopen die ik HEEEEL graag wil hebben, een Canon EOS 350D en een nieuwe gigagrote huiskamer voliere!!

Ofwel, het geld komt zeker goed terrecht! :D


Wel mijn belofte, zodra Remco een keer naar een meeting gaat ga ik mee en foto's nemen! :D

die 350D is zeker een goed plan :mrgreen: heb nu al 3 jaar m`n EOS 300D en kan er een hoop leuke dingen mee doen :bier:
Eefjuh
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 194
Lid geworden op: 30 mei 2005, 20:59
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Eefjuh »

Daarom! Droom dr al een heel tijd van, en toevallig verkoopt een goeie vriend van me zijn 350D, dus ik gelijk bedelen :P

Krijg dr nog leuke extra's bij..........


En nog beter, de voliere! Die gaat me ook een klauw geld kosten.... word 4 meter breed, 110cm diep en 220cm hoog!
Kosten rond de 1000 euro! :shock: Dus tja, dat geld kunnen we HEEL goed gebruiken!


Eventueel zitten we er nog aan te denken de Alfa toch weg te gaan doen, Bart kan namelijk een auto van de zaak gebruiken, (peugeot partner) waar hij voor zo een 50 euro per maand gewoon prive mee mag rijden.... Maar daarover zijn we nog heel erg aan het twijffelen!


Greep uit een paar foto's gemaakt met de Samsung Digimax 503A (rotcamera)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


En de Canon Ixus IIs van die gene waarvan ik de cam ga overkopen:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding




Talent ontbreekt (al zeg ik het zelf) niet! ;)


Ofwel, ik verheug me er echt op! Ben echt blij dat ik een goeie hobby bij me heb gevonden en daar dus vrijdag gebruik van kan gaan maken!!!!!! :bouncered:
aggressor
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2040
Lid geworden op: 26 jan 2005, 12:50
Locatie: leiden

Bericht door aggressor »

leuke foto`s,vooral de 1e.echt een mooie foto.goed belicht en mooie compo :mrgreen:
Eefjuh
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 194
Lid geworden op: 30 mei 2005, 20:59
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Eefjuh »

Klopt, die foto's waren gemaakt om mijn macro eens goed te testen....

Hier is de rest van de (wat mindere) foto's van die reeks.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Daarom kan ik gewoon niet wachten tot ik de EOS heb, en al zeker niet wachten tot ik een goeie Macro zoomlens heb :clown:
Gebruikersavatar
D-PAC
Pilot
Pilot
Berichten: 738
Lid geworden op: 24 jun 2004, 22:40
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Schiedam

Bericht door D-PAC »

wat is er dan "zo minder" aan deze reeks?
Afbeelding
私は私の"遠隔開始" ボタンを愛する
Eefjuh
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 194
Lid geworden op: 30 mei 2005, 20:59
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Eefjuh »

Het zwart wit ;)

Te veel grijstinten ;)
aggressor
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2040
Lid geworden op: 26 jan 2005, 12:50
Locatie: leiden

Bericht door aggressor »

tja als het zwart/wit had moeten zijn zeg ik ook teveel grijstinten.
maar aan de foto zelf doet het echt niet onder.vooral het vinger hoedje spreekt me wel aan!
meld je anders even aan op www.zoom.nl
is gratis en je leert een hoop daar.ook leuk is dat je waarderingen kan geven en krijgen voor foto`s.
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

Ik zie je morgen Eefjuh :bier:
Kan ik even proefrijden ermee en kijken hoe het met de MX staat :)
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
Eefjuh
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 194
Lid geworden op: 30 mei 2005, 20:59
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Eefjuh »

Nou hoogstwaarschijnlijk gaat het hele gebeuren niet door doordat Bart weer eens niet nadenkt!!!!!!! :nut:

Kentekenbewijs deel I, en Ia liggen klaar, en daar dacht meneer genoeg aan te hebben. Missen dus nog een deel, en nog wel t meest belangerijke deel, waarvan ik zeker weet dat bart dit heeft weggegooid, omdat meneer nooit kijkt naar wat $&#$%!#$!@$ hij wegflikkert!! :ruzie:

Ofwel, Bart mag lekker de hele avond gaan zoeken, ik kan niet want ik moet werken. En als hij het niet kan vinden, dan zitten we allemaal met een groot probleem omdat het zo een week tot anderhalve week duurt voordat we een nieuwe binnen krijgen :cry: Zolang heeft Remco het geduld niet :(


En dan kan Remco gedag zwaaien naar de Mazda, en Eefjuh naar dr camera!
Gesloten