Zo werkt dat!

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Ron Mx-3
Pilot
Pilot
Berichten: 569
Lid geworden op: 04 mar 2005, 12:50
Locatie: Leende
Contacteer:

Zo werkt dat!

Bericht door Ron Mx-3 »

Vader maakt schroot van auto zoon



DELFZIJL - De 44-jarige Heiko van Klinken uit Delfzijl neemt geen halve maatregelen als het om de opvoeding van zijn kinderen gaat. Wie niet luisteren wil, moet maar voelen, is het levensmotto van de resolute Groninger.

Vier weken geleden gaf hij zijn 21-jarige zoon Jakob een snelle VW Golf GTI uit 1993 met een waarde van 7200 gulden cadeau. Jakob heeft er echter niet lang plezier van gehad. Van zijn eens zo mooie groene glanzende wagen is alleen nog maar een pakketje schroot over, weer een cadeautje van zijn vader.

Dolgelukkig was de jongen met de wagen die met gemak 200 kilometer per uur reed. Samen met zijn vrienden racete hij regelmatig over het haventerrein in Delfzijl. Vader Van Klinken was daar echter niet zo blij mee. "Het is levensgevaarlijk. Laatst zijn er al twee mensen gewond geraakt bij dat racen. Ik heb mijn zoon een aantal keer gewaarschuwd dat hij daar mee op moest houden. Ik heb zelfs een schroef onder het gaspedaal gelast zodat hij hem niet tot de bodem kon intrappen en er niet sneller dan 160 kilometer mee kon worden gereden. Dat vond ik hard zat. Wij hebben toen afgesproken dat als hij de schroef zou verwijderen, hij de auto als een pakketje terug zou krijgen."

De hardleerse Jakob haalde ondanks de waarschuwing van zijn vader toch de schroef weg. Toen Heiko daar achter kwam was de maat vol. "Ik hou mij altijd aan mijn woord. Ik heb de auto meteen naar recyclingbedrijf Steenhuis in Winschoten gebracht." Daar werd de wagen, nadat de accu en de olie eruit waren gehaald, als een pakje in elkaar geperst. Hoe Jakob ook tegensputterde, vaders wil bleek wet.

"Ik wil een voorbeeld stellen. Het geld interesseert me helemaal niets, een begrafenis is duurder. Het gaat mij om het principe. Het is een stuk erger als je je kind in een rolstoel moet rondrijden of zelfs moet begraven."

Afbeelding
Gebruikersavatar
MarcX3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1793
Lid geworden op: 10 jul 2005, 18:32
Locatie: omgeving v Doetinchem
Contacteer:

Bericht door MarcX3 »

goh dat pakketje lijkt nog steeds op een golf :roll: :mrgreen: :bier:
Driven by a sixpack
Tino
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 70
Lid geworden op: 23 nov 2006, 16:19
Locatie: Rotterdam

Bericht door Tino »

pff, gaat wel erg ver.

koop dan een cuore of panda ofzo puur voor vervoer, van een gti weet je dat er snel in gereden wordt.

Dit is puur geld weggooien.
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

of dit is een heel oud bericht... of er is niks van waar... want er bestaat geen golf 3 uit 93 welke 7200 euro waard is... :mrgreen:
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

turbulence schreef:of dit is een heel oud bericht... of er is niks van waar... want er bestaat geen golf 3 uit 93 welke 7200 euro waard is... :mrgreen:


er staat ook gulden ;)
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

MarcX3 schreef:goh dat pakketje lijkt nog steeds op een golf :roll: :mrgreen: :bier:

hahahaha idd !!! :bier:
maarjah pa heeft wel gelijk in principe :roll: :mrgreen:
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Gebruikersavatar
MarcX3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1793
Lid geworden op: 10 jul 2005, 18:32
Locatie: omgeving v Doetinchem
Contacteer:

Bericht door MarcX3 »

Nee die pa is gewoon een stom rund.

Had ook een 1.6 golfje kunnen kopen voor zijn zoon, maar nee moet de bink uithangen en een GTi voor zn zoontje aanschaffen, is vragen om problemen.
Driven by a sixpack
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Sja.. die zoon is hardleers... Eigen schuld, dikke bult

Weer een golf weg :mrgreen:
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

Zo vind ik een golf het mooiste :mrgreen:
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
Sjuul
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 jun 2006, 13:46
Locatie: Westerhaar

Bericht door Sjuul »

Had ie hem niet beter kunnen verkopen ? :p
Plaats reactie