zweet bij de bougie.

Vragen over onderhoud cq reparaties aan de auto.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
cootjev6
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 498
Lid geworden op: 06 mar 2007, 14:04
Locatie: Omg Noord Holland

Bericht door cootjev6 »

ok dan.
nou komt helemaal goed dan.
En Jongens.... nogmaals mijn wel gemeende exuses voor de naam. ik had zo´n stikker op een van m´n auto´s zitten en ik kon zo gauw ff nix origineels verzinnen.
maar wordt aan gewerkt. ook weer opgelost :mrgreen:
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

@Eefjuh Wanneer denk je dat we de MX kunnen ophalen :)
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
Eefjuh
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 194
Lid geworden op: 30 mei 2005, 20:59
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Eefjuh »

Whehehe, JIJ gaat dus mee ;)

Word dan eindelijk een keer een meeting voor me he? whaha!


Nou als t goed is worden de klauwen er morgen onder gezet, ze zijn in zeer goeie staat dus die hoeven jullie voorlopig zeker niet te doen :D

Ik zou morgen nog even bellen ;)
Gebruikersavatar
cootjev6
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 498
Lid geworden op: 06 mar 2007, 14:04
Locatie: Omg Noord Holland

Bericht door cootjev6 »

als de klauwen er onder zitten dan kunnen we m ophalen ik kreeg eef alleen niet te pakken vandaag dus ik bel d´r morgen weer ff of t nog gelukt is.
hoop dat t een beetje uitkomt met je werk :bier:
Eefjuh
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 194
Lid geworden op: 30 mei 2005, 20:59
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Eefjuh »

Nou pfff...

Gisteren heb ik 15 uur gewerkt, en lag vanochtend heerlijk te slapen. Ik heb je me een paar keer horen bellen, maar ik heb je asociaal weggedrukt :P Toto de laatste keer toen ik het tijd vond om wakker te worden.


Gisteren is het niet helemaal gelukt om de remklauwen eronder te zetten. Olly, een goeie vriend van ons die tevens monteur is (ook bij mazda geweest) had niet al te veel tijd, zijn vader was namelijk jarig, en daar moest ie uiteraard heen.


Vandaag zou hij er nog even naar proberen te kijken, maar hij is momenteel bezig met zijn mustang opknappen, en dat heeft voor hem echt even voorrang.


Voor zover het er nu uitziet kan ie m pas komen ophalen volgende week woensdag of donderdag, zodra ie klaar is met werken!

Wij zullen dan ondertussen gewoon de auto even stofzuigen, wassen, laatste dingetjes even in orde maken.... enz enz... zodat je hem helemaal kan ophalen en het je weer een paar uurtjes wassen en schrobben scheelt hihi!


Oja, er zitten (kwam ik ook pas gisteren achter) nog 2 pioneer boxen achterin, krijg je er ook nog bij! Whoehoe! Whahaha!

Ik zal je vanavond (zoals afgesproken) nog even bellen (al moet ik wel weer werken) en dan zal ik je even de tussenstand doorgeven, maar zoals ik zei, ik denk niet dat het lukken gaat.



De remklauwen zien er overigens perfect uit, zitten nog remblokjes op, dus daar hebben we echt mazzel mee gehad!



Ik ben zowiezo echt zeer blij dat de mazda naar iemand gaat die m echt verdient. We hadden al een paar mensen langs gehad, maar dit waren OF handelaren (appie de kikker, daar doe ik niet aan mee) of mensen die dachten de schat even zwaar af te kraken enz enz.


Ik hoop dat je er erg veel plezier mee gaat hebben, en jongens? We hebben een deal gesloten, zodra hij klaar is om een keer naar een meeting te gaan, ga ik mee, want ik zal hiervan eindelijk mijn EOS 350D kunnen kopen, en dan kan ik flink wat mooie foto's voor jullie maken!!!!
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

Afgesproken Eef dat je een keer meegaat naar een meeting :bier:
Dan parkeer je de Alfa maar een stuk verder op :mrgreen:
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
Gebruikersavatar
cootjev6
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 498
Lid geworden op: 06 mar 2007, 14:04
Locatie: Omg Noord Holland

Bericht door cootjev6 »

oh marcel je raakt de gevoelige snaar.
maar ik zie dat je inmiddels op de hoogte bent over de situatie.
het wordt dus volgende week pas. maar ja.... ik kan er komende week door m´n werk toch nog niet van genieten.
Plaats reactie