@ Scary

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Ferio
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 269
Lid geworden op: 09 nov 2006, 17:39
Locatie: Almere

Bericht door Ferio »

scary schreef:
@ Ferio de demper en de 2 sier stukken kosten 347 euro, en de rvs pijpen die ik er bij heb moeten komen koste 116 euro en het monteren intotaal met slijpschijven en las electrode en de uren van mijn maat die het heb gemaakt 150 euro dus 347+116+150=613 euro ongeveer, maarja kost een berg geld maar dan heb je ook wat :bier:


ziet er inderdaad erg leuk uit :) Wat voor geluid maakt het nou? Ben daar ook wel nieuwsgierig naar :mrgreen:
Gebruikersavatar
scary
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1767
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:41
Locatie: Someren

Bericht door scary »

Ferio schreef:
scary schreef:
@ Ferio de demper en de 2 sier stukken kosten 347 euro, en de rvs pijpen die ik er bij heb moeten komen koste 116 euro en het monteren intotaal met slijpschijven en las electrode en de uren van mijn maat die het heb gemaakt 150 euro dus 347+116+150=613 euro ongeveer, maarja kost een berg geld maar dan heb je ook wat :bier:


ziet er inderdaad erg leuk uit :) Wat voor geluid maakt het nou? Ben daar ook wel nieuwsgierig naar :mrgreen:
rustig niet te veel herrie onderin maar zodra de teller de 4000 aantikt dan begint het geschreeuw :mrgreen: tja tja hoe klinkt het ,, kan ik niet echt beschrijven,, maar wel erg mooi,, beetje racing geluid vind ik :bier:
Afbeelding
Gebruikersavatar
scary
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1767
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:41
Locatie: Someren

Bericht door scary »

PowerBoost valve besteld, ik had voorige week biesheuvel auto sport aan de telefoon en volgens hun zou ik merken dat hij dadelijk onder in veel feller is,, dus ik ben benieuwt wat het doet.. spec's volgen
Afbeelding
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

scary schreef:PowerBoost valve besteld, ik had voorige week biesheuvel auto sport aan de telefoon en volgens hun zou ik merken dat hij dadelijk onder in veel feller is,, dus ik ben benieuwt wat het doet.. spec's volgen

had net al gereageerd in het andere topic :mrgreen: maar zou je gelijk ff het resultaat willen laten weten?
als het echt werkt nl en je voelt duidelijk verschil neem ik er ook 1.
maar gaat ie ook meer er door verbruiken?
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Gebruikersavatar
scary
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1767
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:41
Locatie: Someren

Bericht door scary »

RichMX-3 schreef:
scary schreef:PowerBoost valve besteld, ik had voorige week biesheuvel auto sport aan de telefoon en volgens hun zou ik merken dat hij dadelijk onder in veel feller is,, dus ik ben benieuwt wat het doet.. spec's volgen

had net al gereageerd in het andere topic :mrgreen: maar zou je gelijk ff het resultaat willen laten weten?
als het echt werkt nl en je voelt duidelijk verschil neem ik er ook 1.
maar gaat ie ook meer er door verbruiken?
nou als jij normaal rijd op een constante snelheid dan is het verbruik het zelfd emaar als jij gas geeft dan verbruikt hij iets meer,, maar geen wereld van een verschil,, je moet er wat voor over hebben :bier: ,, maar ik laat het je weten wat het doet,, die pvb :bier:
Afbeelding
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

ok super dan :mrgreen:
en als het me wat lijkt en ik bestel em, kan je me vast wel helpen monteren :mrgreen:
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Gebruikersavatar
scary
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1767
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:41
Locatie: Someren

Bericht door scary »

ik heb gisteren mijn Powerboost valve binnen gekregen en gelijk gemonteerd, natuurlijk,, ik heb hem afgesteld op 2.0 bar en als ik gas geef dan drukt hij op 2.8 bar,, merk ik verschil? JA! tussen 1.000 en 4.000 Trekt hij steviger door, toen ik hem gemonteerd en afgesteld had, Ging ik gelijk naar JT tuning en ook op de snelweg, trekt hij iets feller door naar hogere snelheid, Volgens biesheuvel moet je top ook hoger zijn.. dit heb ik nog niet geprobeert,, ik heb zomer bandjes er onder liggen waarvan de achterbanden te kaal zijn om met dergelijke snelheden te rijden...

en vandaag was de sint langs gekomen m'n nieuwe splitfire bougie kabels lagen op de mat, en Ja deze keer waren ze goed :bier: dus ik ben weer een blij :bier: :mrgreen:

gisteren avond langs JT tuning geweest, een kat vervangerbesteld met een kleine demper, die moet nog gemaakt worden,, en Velgen besteld, Barracuda Spider 18" groot,, :bier: dat was het wel tot nu toe :angel:
Afbeelding
Gebruikersavatar
mx3freak
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2095
Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door mx3freak »

das toch raar, want je standaard druk is rond de 3 barr...
even a broken clock gets to be right twice a day.
Gebruikersavatar
scary
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1767
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:41
Locatie: Someren

Bericht door scary »

mx3freak schreef:das toch raar, want je standaard druk is rond de 3 barr...
ow,, misschien bij een V6,,, ik heb een 16klepper en toen ik hem monteerde en starte toen gaf het metertje 1.8 aan :roll: en toen heb ik er een kwart slagje bij gedaan, en nu staat ie op 2.0? :roll:
Afbeelding
Gebruikersavatar
mx3freak
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2095
Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door mx3freak »

dat het metertje toen 1.8 aan gaf zegt niets over de standaard druk, want als het goed is was de standaard regelaar er toen al uit...
even a broken clock gets to be right twice a day.
Plaats reactie