Alles over Motorische Tuning of vragen hierover
Moderator: Moderators
turbulence
Super-Pilot
Berichten: 5868 Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:
Bericht
door turbulence » 12 jan 2007, 00:21
even vraagje...
indien je de ribbelslang vervangt voor een ALU aanzuigbuis...
welke buizen ben je precies nodig?
* 45 graden
* 90 graden
* 180 graden ( recht dus)
koppelstukken en alles weet ik wel, maar moet ff weten wat je precies nodig bent om goed weg te komen zonder problemen te krijgen
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
JD GRAFFIX
Co-Pilot
Berichten: 108 Lid geworden op: 08 mei 2005, 23:42
Locatie: Vianen
Contacteer:
Bericht
door JD GRAFFIX » 12 jan 2007, 08:15
45 degrees, then the filter points lightly downwards. fits perfect.
Lead, Follow or get the @!**% out of the way
Warning: Does not play well with others. (It seems others have a problem with losing)
SideSkirts on Back order :-(
marcel v6
Super-Pilot
Berichten: 3733 Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:
Bericht
door marcel v6 » 12 jan 2007, 14:13
Hoeveel mm dik word de buis eigenlijk.
Bij verschillende cold-air intakes heb je ook andere maten qua dikte buis.
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
bramx3
Super-Pilot
Berichten: 4775 Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:
Bericht
door bramx3 » 12 jan 2007, 18:41
ik heb zelf een long neck
en heb een pijp met en knik van 45 graden
die moet je in dit geval ook hebben als je de luchtfilter na voren en omlaag wil laten lopen
en eventueel een recht stukje voor na voren te komen er mee
turbulence
Super-Pilot
Berichten: 5868 Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:
Bericht
door turbulence » 12 jan 2007, 22:17
marcel v6 schreef: Hoeveel mm dik word de buis eigenlijk. Bij verschillende cold-air intakes heb je ook andere maten qua dikte buis.
76mm..
zelfde maat als de aansluitingen die je al hebt
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten