meter brandstofverbruik
Moderator: Moderators
meter brandstofverbruik
Is het mogelijk om een verbruiksmeter in je auto te plaatsen die constant meet wat je momenteel verbruik is.
op deze manier kun je echt je wagen leren kenne, en dit is handig voor lange reizen, om zo economisch mogelijk te rijde etc.
op deze manier kun je echt je wagen leren kenne, en dit is handig voor lange reizen, om zo economisch mogelijk te rijde etc.
neen, dat is helemaal mijn bedoeling ook niet
anders had ik hem zeker niet gekocht.
maar ik ga binnenkort een reis moeten maken van een 3 a 4000 tal km.
en dan denk ik dat dit handig is.
ik ben ook bezig met een autocomputer, dus dan zou ik tegelijk hiervoor een interface kunnen maken, en zo bepaalde berekeningen doen.
gewoon kwestie van beetje experimenteren etc.
ik hou van IT en zeker van electronica.

anders had ik hem zeker niet gekocht.
maar ik ga binnenkort een reis moeten maken van een 3 a 4000 tal km.
en dan denk ik dat dit handig is.
ik ben ook bezig met een autocomputer, dus dan zou ik tegelijk hiervoor een interface kunnen maken, en zo bepaalde berekeningen doen.
gewoon kwestie van beetje experimenteren etc.
ik hou van IT en zeker van electronica.
- Marcel_mx3
- Super-Pilot
- Contacteer:
het wil niet zeggen dat ik van electronica hou, dat ik daarom ook iets ken van boordcomputers van auto's:)
ik ga die chip nie liggen flashen, als dat al mogelijk is, en riskeren dat ik nieuwe moet kopen ...
twas maar gewoon een vraagje of dit gemakkelijk te doen was, zonder risico dat auto fucked up gaat zijn
thx anyway
ik ga die chip nie liggen flashen, als dat al mogelijk is, en riskeren dat ik nieuwe moet kopen ...

twas maar gewoon een vraagje of dit gemakkelijk te doen was, zonder risico dat auto fucked up gaat zijn
thx anyway