Belgium KL-ZE MX-3 @ jeroentje.nl shop
Moderator: Moderators
agree........
je hebt ook gelijk hur
kijk maar ..........
http://www.jeroentje.nl/media/foto/5299.jpg
je hebt ook gelijk hur

http://www.jeroentje.nl/media/foto/5299.jpg
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
-
- Super-Pilot
-
- Moderator
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1998
- Contacteer:
Bijna 5 jaar later... maar goed
Ik vind dit een zeer aparte MX-3, het is niet mijn smaak maar bijzonder is hij zeker. Ben je nog van plan om die enorme oranje richtingaanwijzers aan de zijkant te vervangen door iets anders? Of is dat het enige stukje auto dat origineel blijft?

Ik vind dit een zeer aparte MX-3, het is niet mijn smaak maar bijzonder is hij zeker. Ben je nog van plan om die enorme oranje richtingaanwijzers aan de zijkant te vervangen door iets anders? Of is dat het enige stukje auto dat origineel blijft?

Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
Ja zoals ik zeg meerjaren plan
Ja smaken verschillen wel eens, die achterraam is wel zalig hoor, altijd frisse lucht en geen regen binnen
Tja die stomme pinkers, eigenlijk was het de bedoeling om deze helemaal te verwijderen.
Omdat er dan opnieuw gespoten moet worden zou ik graag die wielbogen wat breder maken en richting een wide body gaan...
Dan wordt het ineens wel kostelijk en tijdrovend...
Ik zal eens kijken in de autostyle voor leuke led pinkertjes, dat scheelt ook al he...
Maar nu heb ik wel terug wat meer tijd om te tunen
ben de voorbije jaren vooral bezig geweest met een eigen woonst!

Ja smaken verschillen wel eens, die achterraam is wel zalig hoor, altijd frisse lucht en geen regen binnen

Tja die stomme pinkers, eigenlijk was het de bedoeling om deze helemaal te verwijderen.
Omdat er dan opnieuw gespoten moet worden zou ik graag die wielbogen wat breder maken en richting een wide body gaan...
Dan wordt het ineens wel kostelijk en tijdrovend...
Ik zal eens kijken in de autostyle voor leuke led pinkertjes, dat scheelt ook al he...
Maar nu heb ik wel terug wat meer tijd om te tunen

ben de voorbije jaren vooral bezig geweest met een eigen woonst!
Kl-ze is great!!!