Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)
Moderator: Moderators
V6peter
Super-Pilot
Berichten: 1551 Lid geworden op: 13 nov 2005, 18:07
Locatie: Veenendaal
Contacteer:
Bericht
door V6peter » 01 mar 2006, 12:27
He Rik,welkom bij de club!!
Gezellig.
marcel v6
Super-Pilot
Berichten: 3733 Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:
Bericht
door marcel v6 » 28 dec 2006, 17:42
Ja Jongens weer een KLZE erbij
En waar heb jij je motorsteunen eigenlijk vandaan want ik zie in je profiel dat je andere heb
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
WhiteFinish
Supporting Member
Berichten: 6833 Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:
Bericht
door WhiteFinish » 29 dec 2006, 00:41
@ marcel...
Deze KLZE rijdt ook alweer een tijdje rond
Motorsteunen zijn geloof ik gewoon de orginele die opgevuld zijn.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
marcel v6
Super-Pilot
Berichten: 3733 Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:
Bericht
door marcel v6 » 30 dec 2006, 11:43
WhiteFinish schreef: @ marcel...
Deze KLZE rijdt ook alweer een tijdje rond
Motorsteunen zijn geloof ik gewoon de orginele die opgevuld zijn.
Rijd ie KLZE en dan update je nooit je profiel
Motorsteunen opvullen is wel een idee ja
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
turbulence
Super-Pilot
Berichten: 5868 Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:
Bericht
door turbulence » 30 dec 2006, 16:24
marcel v6 schreef: WhiteFinish schreef: @ marcel...
Deze KLZE rijdt ook alweer een tijdje rond
Motorsteunen zijn geloof ik gewoon de orginele die opgevuld zijn.
Rijd ie KLZE en dan update je nooit je profiel
Motorsteunen opvullen is wel een idee ja
toevallig vanmiddag ook even overgehad met bastian, en die zei dat het echt simpel maar doeltreffend klusje was...
zal em nog een x vragen wat ie er nu voor gebruikt heeft, moet echt simpel zijn, gewoon de motorsteun onder dichtmaken en het 2 componentenspul erin gieten...
dagje laten drogen en klaar
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
V6peter
Super-Pilot
Berichten: 1551 Lid geworden op: 13 nov 2005, 18:07
Locatie: Veenendaal
Contacteer:
Bericht
door V6peter » 30 dec 2006, 20:28
He,Jeroen,wel even posten hier als je weet wat voor spul dat is he?
johnmichel
Super-Pilot
Berichten: 1957 Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
Locatie: Hamont(B)
Bericht
door johnmichel » 30 dec 2006, 22:12
En als je het gaat doen een kleine how to!! Of heeft tiga die ooit gemaakt?
marcel v6
Super-Pilot
Berichten: 3733 Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:
Bericht
door marcel v6 » 30 dec 2006, 22:58
How to zou mooi zijn want dan ga ik het zelf proberen
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
turbulence
Super-Pilot
Berichten: 5868 Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:
Bericht
door turbulence » 30 dec 2006, 23:59
zal em volgende week nog wel ff vragen, en als ik er zelf aan toe kom zal ik zeker wel ff foto's maken
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten