Bekleding voorstoelen mx-3

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

clean mx-3
Co-Pilot
Co-Pilot
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1992
Contacteer:

Bekleding voorstoelen mx-3

Bericht door clean mx-3 »

Ik ben zeer gelukkig met m'n MX-3. MAAR die lelijke standaard stoffen stoeltjes, daar erger ik me kapot aan.

Nou laten langzaam maar zeker die lelijke, irritante, Homo groene/blauwe Stiksels los. Dit ziet er na verloop van tijd niet meer uit.
T beloofd niet veel goeds.

Ongetwijfeld zullen meer mx-3 bezitters hier last van hebben.

Vertel me s? Hoe ernstig is t bij jullie en wat kan ik aan slijtage verwachten?

Nu zag ik een opmerking van mx-almere over een Group buy van nieuwe stof? Hier zou ik graag aan mee willen doen.

MX-ALMERE weet je hier al wat meer over?

Ik heb ook andere stoelen overwogen maar deze vind ik wat model betreft niet zo mooi als de originele.

See Ya :cry:
mx almere
Super-Pilot
Super-Pilot

Bericht door mx almere »

Je kan alle informatie over de aanstaande groupbuy hier lezen:
http://www.mx-3.com/phpbb2/viewtopic.ph ... sc&start=0

Er kan gekozen worden uit allerlei materialen (leer en verschillende andere stoffen) en allerlei kleuren. Op de prijzen wordt nog gewacht. Er is gekozen om de groupbuy niet in december te houden ivm de financien.

In eerste instantie gaat het om het oude model stoelen, maar als er voldoende animo voor is (ongeveer 5+ mensen) zal het ook mogelijk zijn voor het nieuwe model.
dave grispen
New member
New member

auto bekleding

Bericht door dave grispen »

Hallo
Ik ben auto bekleder en ik heb al eens een maitje gedaan in het gastenboek.
Ik wil mij bij deze nogmaals aanbieden als autobekleder,in het nieuwe jaar kan ik misschien een leukere aanbieding doen(qua prijs)
Zoals ik op het forum heb gezien zijn jullie bezig met een group buy
Pas daar mee op ,want kant en klare bekleding past meestal niet en dan krijg je vouwen en ziet je bekleding er niet zo uit als je verwachte,en heb je geld uitgegeven aan iets wat je niet mooi vind.ben slim en bel of mail me even en laat je interieur er weer mooi uitzien.
in het gastenboek staat een link naar een tijdelijke site,voor wat voorbeelden van wat ik allemaal kan.hier onder staat hij nog een keer
http://spaces.msn.com/members/dgcustomleather/
Ik hoop dat ik jullie mazda`s van een mooi interieur kan voorzien.

Met vriendelijke groet

Dave Grispen

DG Custom Leather

dgcustomleather@hotmail.com
tel 06-25448797
zoals ik al had aangegeven in het gastenboek ben ik autobekleder.ik kan je interieur voor een mooie prijs heel apart maken.voor meer info kun je me altijd mailen,ben bekend bij automaxx,ga het interieur van de radio 538 aktie wagen bekleden
mx3freak
Super-Pilot
Super-Pilot
Contacteer:

Bericht door mx3freak »

je hebt een mailtje...
mx almere
Super-Pilot
Super-Pilot

Bericht door mx almere »

Dave,

Is het mogelijk om hier wat informatie te geven? Al is het maar wat voorbeelden.

Over welke delen gaat het? (stoelen, achterbank, binnenkant deuren)
Welke materialen? (Venyl, leer, anders)
Aan welke prijsklasse moeten we denken?
Wat zijn de mogelijkheden wat betreft verschillende materialen, verschillende kleuren, stiksel, logo's etc. etc.

Helemaal niet vervelend bedoeld hoor, maar wees eens iets concreter.
dave grispen
New member
New member

als je me even belt dan kun je al je vragen aan me voorleggen,alles is mogelijk,leer,stof,skai,meerdere kleuren,tekens,enz
tel 06-25448797

de prijzen vallen reuze mee,voor meerdere dingen
zoals ik al had aangegeven in het gastenboek ben ik autobekleder.ik kan je interieur voor een mooie prijs heel apart maken.voor meer info kun je me altijd mailen,ben bekend bij automaxx,ga het interieur van de radio 538 aktie wagen bekleden
NightQrawler
Pilot
Pilot

Bericht door NightQrawler »

was je ook niet in assen geweest een keer vorig jaar,
heb die stoelen met vlammen nl. eerder gezien.

erg mooi ;)
dave grispen
New member
New member

ja dat was ik,

ik doe jullie leden een volgend aanbod

twee stoelen een achterbank en de voopannelen in 2 kleuren echt leer
voor 1000 euro
en wil je dit in 1 kleur komt het op 950 euro,
gezien de prijzen van leer en andere materialen die ik nodig heb om een mooi leder interieur te maken, is dit een lage prijs,wil je het in skai dan scheelt dat maar 30 euro omdat het werk hetzelfde blijft,en goed skai ook duur is tegenwoordig.

heeft iemand interresse dan kunnen ze me altijd mailen

kijk maar bij andere bekleders,die zullen echt niet goedkoper zijn ,en zijn ze dat wel ,dan zul je dat wel aan het werk zien dat afgeleverd word(vouwen ,slecht leer,Enz).
Laatst gewijzigd door dave grispen op 20 jan 2005, 11:36, 1 keer totaal gewijzigd.
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

dit lijkt me opzich best wel goedkoop
spijtig moet men mazda opnieuw spoten worden (dan gelijk ook in een andere kleur )
dus kan momenteel ff geen 1000 euro missen :oops:

ik zal t wel onthouden ;)

ps , zitten daar ook de 2 achter paneeltjes bij ?? :mrgreen:
mx almere
Super-Pilot
Super-Pilot

Bericht door mx almere »

De prijs van de groupbuy op mx-3.com wordt 1050 CAD, wat neerkomt op 684 euro (prijs voor alleen de voorstoelen is 388 euro). Natuurlijk komen daar nog verzendkosten en importheffingen bovenop, maar de prijs blijft wel flink lager. De kwaliteit ziet er erg goed uit (los van of deze set jouw smaak is);

Afbeelding

De maker hiervan heeft de sjablonen nog liggen en kan dus maatwerk leveren zonder dat je je auto kwijt bent. Hij wordt geleverd met alle materialen die nodig zijn voor het installeren en een beschrijving van hoe dit moet (maar dat kan nooit echt moeilijk zijn).
Plaats reactie