Mister-B
Moderator: Moderators
Mister-B
Hallo
Ik ben Jeroen Biesheuvel en wilde me ff voorstellen op dit forum.
Ik heb zelf geen mx3 maar een mazda 323f uit 1995 .
De auto was een 2.0v6 maar is omgebouwd naar een 2.5 klze curved neck.
Aangezien er hier meer mensen met een klze rijden ben ik op dit forum uitgekomen zodat ik eventueel hier meer info kan krijgen over dit blok.
Ik heb de auto nog niet zo lang dus foto's komen nog.
Groeten Jeroen
Ik ben Jeroen Biesheuvel en wilde me ff voorstellen op dit forum.
Ik heb zelf geen mx3 maar een mazda 323f uit 1995 .
De auto was een 2.0v6 maar is omgebouwd naar een 2.5 klze curved neck.
Aangezien er hier meer mensen met een klze rijden ben ik op dit forum uitgekomen zodat ik eventueel hier meer info kan krijgen over dit blok.
Ik heb de auto nog niet zo lang dus foto's komen nog.
Groeten Jeroen
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
welcome jeroen ( naamgenoot
)
heb even het topic gemoved naar ''het cafe'' dit profielchat onderdeel van het forum is om te discussieren over de mx3 rijders en hun profiel die op de homepage staat.
fotos toevoegen of eens meer vertellen kan altijd, je bent meer dan welcome!
voor vragen, gewoon altijd stellen, daar is het forum immers voor, wel leuk dat je er ook een klze in hebt zitten, en ook erg uniek, zijn weinig f-jes met een ZE... scheelt toch boel met de KF he...

heb even het topic gemoved naar ''het cafe'' dit profielchat onderdeel van het forum is om te discussieren over de mx3 rijders en hun profiel die op de homepage staat.
fotos toevoegen of eens meer vertellen kan altijd, je bent meer dan welcome!

voor vragen, gewoon altijd stellen, daar is het forum immers voor, wel leuk dat je er ook een klze in hebt zitten, en ook erg uniek, zijn weinig f-jes met een ZE... scheelt toch boel met de KF he...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
turbulence schreef:welcome jeroen ( naamgenoot)
Sry![]()
Zijn idd weinig f-jes met een ZE ik heb me laten vertellen 3 in Europa.
En scheelt idd een hoop met de KF.
-
- Pilot