Nieuwe flitstoestellen !!!!!
Moderator: Moderators
Dat apparaat zal dan ook wel iets van een röntgenlens hebben. Zoals op foto 2 te zien bestaat de vangrail o.a. uit twee horizontale naast elkaar geplaatste metalen stukken. de ingebouwde camera staat niet gericht op de weg, het andere metalen stuk staat er nog tussen(zie tweede foto) ;-)
er is maar één ding beter dan een mazda mx3 en dat is mijn vriendin (maar het is wel een close call ;-)
- D-PAC
- Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1998
foto's zijn van 2 verschillende stukken:
kijk maar naar de grond, op de ene foto groeit het gras tussen de stenen en de ander niet.
Op de ene foto is er maar 1 bult op de schuine zijde en de andere twee.
Ik denk persoonlijk dat het een broodje aap verhaal is, eerst zien dan geloven...
kijk maar naar de grond, op de ene foto groeit het gras tussen de stenen en de ander niet.
Op de ene foto is er maar 1 bult op de schuine zijde en de andere twee.
Ik denk persoonlijk dat het een broodje aap verhaal is, eerst zien dan geloven...

私は私の"遠隔開始" ボタンを愛する
-
- Super-Pilot
hier even wat info van flitsservice.
Dit is een rondscannende laser die uitstekend gedetecteerd wordt met lasersensoren en laserjammers. Of het ook gestoord kan worden is ons onbekend. Het lijkt ons echter wel erg vandalisme gevoelig. Voor meer informatie over dit apparaat verwijzen wij naar de website van de fabrikant. KLIK
schijnt dat ze voor registratie zijn en niet voor flitsen.
maargoed kom je pas thuis achter
Dit is een rondscannende laser die uitstekend gedetecteerd wordt met lasersensoren en laserjammers. Of het ook gestoord kan worden is ons onbekend. Het lijkt ons echter wel erg vandalisme gevoelig. Voor meer informatie over dit apparaat verwijzen wij naar de website van de fabrikant. KLIK
schijnt dat ze voor registratie zijn en niet voor flitsen.
maargoed kom je pas thuis achter