Marcel_mx3 schreef:om terug te komen op die centrale vergrendeling heeft daar niemand een schema van die bedrading want de mijne is stuk. ik ga die wel eens testen of ze stroom krijgen maar zo'n schema is natuurlijk gemakkelijker.
groetjes
omterug te komen op die centrale deurvergrendeling...????
hehehe beetje in de war?
Nee hoor, christof19 is blijkbaar één van de weinigen die hele berichtjes lezen, en niet halve

Fuzzy gaf aan dat kortsluiting in z'n centrale deurvergrendeling er voor gezorgt heeft dat er nogal wat bedrading is weggesmolten, en dat ie dus niet kan rijden - da's dan ook de reden dat ie pas later iets kan zeggen over die electrische charger.
Christof haakt daar slechts op in door aan te geven dat zijn cv óók kapot is, en daar dus de schema's van wil hebben... misschien niet helemaal het juiste topic om dat te doen, maar ik zie wel waar het vandaan komt

hier heb je een site van een E-ram charger.
hij is electronisch aan gestuurd.
voordeel vind ik je bent geen vermorgen kwijt door mechanische aandrijving
het vermogen dat je bij een mechanische charger verliest wordt ruimschoots gecompenseerd door het vermogen wat je wint hoor :D Bovendien: die electrische charger kost je ook vermogen. Die electriciteit komt namelijk niet de lucht vallen, daar moet je de dynamo extra voor aandrijven.
Overigens denk ik niet echt dat het veel gaat helpen. Anders zet ik vanavond nog de bladblazer op de aanzuigbuis van m'n auto :D