Ik heb nu ook kabel boom liggen lings en rechts. ik ga kijken of ik het zondag voor elkaar krijg.

Moderator: Moderators
WhiteFinish schreef:Het is niet mogelijk om ook je mistlicht te laten branden
Dit komt doordat er geen lampen te verkrijgen zijn in 3 verschillende brandsterktes
Zo ie zo heeft het mislicht een voorgeschreven apk sterkte.
uuuhhhh???? hoe doe ik datbramx3 schreef:en dan moet je met behulp van diodes de draden van het mist licht aansluiten in de linkerlamp , het rechter peertje
wat voorheen dus ook je mist licht was.
dan zou gewoon je mist licht moeten werken
iemand???scary schreef:Na 2 en een half uur schelden en vloeken,, met mijn electra kunsten heb ik eindelijk Corvette stijl achterlichten! dus dat word elk jaar de lampen verbouwen naar gewoon, om door de apk te komen?
aangezien ik zeer laag in nivo zit bij de electonische gedeeldes van de mx-3,, ben ik niet geslaagt om een werkende mistlicht te maken,,
ik heb nu dus Corvette stijl 2 lings en 2 rechts brandende lampen,, gewoon licht en remlicht,, nu een klein vraagje ,, hoe krijg ik het voor elkaar om aan de linkerkant het rechter bolletje wat normaal mistlicht is,, om die harder te laten branden (als mistlicht) dan de andere 3!???uuuhhhh???? hoe doe ik datbramx3 schreef:en dan moet je met behulp van diodes de draden van het mist licht aansluiten in de linkerlamp , het rechter peertje
wat voorheen dus ook je mist licht was.
dan zou gewoon je mist licht moeten werken