Nieuwe uitlaat foto(Foto's niet op profiel :?)!?
Moderator: Moderators
Aha das mooi weer wat bijgeleerd. Dan heb ik nog een vraag:
Zo'n katvervanger wat doet dat dan precies (qua geluid, performance enz...) en is dat niet verboden want mijn vader vertelde mij dat er een subsidie zit op auto's met een katalysator en dat als je die gaat vervangen je die subsidie als boete krijg (loopt op tot 2000 eurie geloof ik tot ie zei ) ???
Zo'n katvervanger wat doet dat dan precies (qua geluid, performance enz...) en is dat niet verboden want mijn vader vertelde mij dat er een subsidie zit op auto's met een katalysator en dat als je die gaat vervangen je die subsidie als boete krijg (loopt op tot 2000 eurie geloof ik tot ie zei ) ???
I will not fail again, I will not let you win, f*ck your power trip :| Chaimaira |: - Power trip
1st strike, 2nd strike, 3rd strike :| 3rd Strike |: - City's On Fire
1st strike, 2nd strike, 3rd strike :| 3rd Strike |: - City's On Fire
- marcel v6
- Super-Pilot
- Berichten: 3733
- Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1994
- Locatie: Omg.Noord Holland
- Contacteer:
Met een kat-Vervanger onder je MX pakt ie veel beter op in de toeren. En het geluid van de KV is hard. Je komt waarschijnlijk niet door de apk als je een KV eronder heb. Want je uitstoot van je uitlaat is niet meer in orde. Ik kwam overigens wel door de apk omdat mijn uitstoot goed was met een KV eronder
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
Das wel mooi natuurlijk
Maar is het verboden, zouden ze je een boete kunnen geven bij een controlle?
Maar is het verboden, zouden ze je een boete kunnen geven bij een controlle?
Laatst gewijzigd door OizO op 07 nov 2006, 00:11, 1 keer totaal gewijzigd.
I will not fail again, I will not let you win, f*ck your power trip :| Chaimaira |: - Power trip
1st strike, 2nd strike, 3rd strike :| 3rd Strike |: - City's On Fire
1st strike, 2nd strike, 3rd strike :| 3rd Strike |: - City's On Fire
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
daar zitten jullie toch helaas een beetje fout...
bij een N/A motor ( dus niet geblazen door turbo of SC) moet je altijd tegendruk hebben, weinig tot geen tegendruk zal altijd negatief zijn voor de performance..
bij een turbomotor wil je vaak zo min mogelijk tegendruk hebben zodat de turbo sneller opspoelen kan, en zodat je zo min mogelijk hete gassen in je uitlaat hebt die de uitlaatkleppen kunnen beschadigen
bij een N/A motor ( dus niet geblazen door turbo of SC) moet je altijd tegendruk hebben, weinig tot geen tegendruk zal altijd negatief zijn voor de performance..
bij een turbomotor wil je vaak zo min mogelijk tegendruk hebben zodat de turbo sneller opspoelen kan, en zodat je zo min mogelijk hete gassen in je uitlaat hebt die de uitlaatkleppen kunnen beschadigen
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
OizO schreef:Dan hebben er een heleboel pk verlies met geheel freeflow ??
nee nee...
zodra je een complete rechte steigerpijp er tussen last zonder kat, zonder middendemper dan kan het wel stukje minder zijn..
tegendruk wordt vaak veelal gemaakt door de kat en de bochten die in het systeem zitten..
iets minder tegendruk is wel goed, maar geen tegendruk is bij een N/a motor NIET goed..
ik reageerde meer even op marcel die zei dat ''geen tegendruk nog beter is''
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten