Yence
Moderator: Moderators
- Yence
- Super-Pilot
- Contacteer:
En nog steeds wil het niet meezitten.
Heb ik eindelijk alles binnen (zelfs dubbel :S), afspraak gemaakt om alles vandaag te laten monteren. Dus ik ga zojuist kijken, kregen ze m'n mx niet op de brug, zelfs niet met planken e.d.
Op zick niet zo gek natuurlijk, maar ze hebben pas over 2 weken weer tijd (ik zou dan vooraf de AST set omhoog zetten). De enige garage hier in de buurt met een ingebouwde brug vraagt 1200 euro voor een koppeling, shortshifter en wat rvs leidingen :S
Ik heb Hugo gemaild, ik hoop dat hij me kan helpen, anders kan ik niet mee naar JAF.
Heb ik eindelijk alles binnen (zelfs dubbel :S), afspraak gemaakt om alles vandaag te laten monteren. Dus ik ga zojuist kijken, kregen ze m'n mx niet op de brug, zelfs niet met planken e.d.
Op zick niet zo gek natuurlijk, maar ze hebben pas over 2 weken weer tijd (ik zou dan vooraf de AST set omhoog zetten). De enige garage hier in de buurt met een ingebouwde brug vraagt 1200 euro voor een koppeling, shortshifter en wat rvs leidingen :S
Ik heb Hugo gemaild, ik hoop dat hij me kan helpen, anders kan ik niet mee naar JAF.
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
Yence schreef:Daarnet ben ik de MX naar de garage gaan brengen, waar morgen de stage3 koppeling van gemonteerd zou worden die ik nu een kleine 2 weken hier heb liggen.
1 keer raden wat ik vanochtend met de post binnen kreeg...
Jawel, de ACT koppeling van CorkSport
Bij deze heb ik dus een Spec stage3 koppeling voor de 1.6 dohc te koop
Dat meen je niet...
Wat was er nou mee gebeurd dan of weet je dat niet??
-
- Pilot
- Yence
- Super-Pilot
- Contacteer:
wally118 schreef:Dat meen je niet...
Wat was er nou mee gebeurd dan of weet je dat niet??
ik weet 't ook niet, post hej . Maakt niet uit, de ACT ligt er nu in en ik ben gewoon blij dat m'n mx weer in orde is Nu lekker naar JAF, met de mudguards die ik van Harrie over gekocht heb, gespoten en al
@master peanut: dat wil ik laten doen bij DG Custom leather. Daar laat je heel je interieur vervangen met leer voor iets over de 1000 euro.