Yence

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Yence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1085
Lid geworden op: 21 mei 2004, 23:42
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door Yence »

Met een performance koppeling kan je wat bruter omgaan als met een standaard koppeling, zonder dat deze veel sneller slijt. Verder heb je er een nodig als je flink meer pk's hebt dan standaard, om te voorkomen dat de koppelingsplaat gaat slippen.
Gebruikersavatar
Yence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1085
Lid geworden op: 21 mei 2004, 23:42
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door Yence »

En nog steeds wil het niet meezitten.
Heb ik eindelijk alles binnen (zelfs dubbel :S), afspraak gemaakt om alles vandaag te laten monteren. Dus ik ga zojuist kijken, kregen ze m'n mx niet op de brug, zelfs niet met planken e.d.
Op zick niet zo gek natuurlijk, maar ze hebben pas over 2 weken weer tijd (ik zou dan vooraf de AST set omhoog zetten). De enige garage hier in de buurt met een ingebouwde brug vraagt 1200 euro voor een koppeling, shortshifter en wat rvs leidingen :S
Ik heb Hugo gemaild, ik hoop dat hij me kan helpen, anders kan ik niet mee naar JAF.
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Short shifter en leidingen is het werk niet ...

Ik ken misschien ook nog wel een garage bij mij in de buurt

Aan wat voor bedrag was je zelf het denken?
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
Yence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1085
Lid geworden op: 21 mei 2004, 23:42
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door Yence »

Een koppeling was volgens de garage een uur of 4 werk. Met 300/400 euro voor alles totaal zou ik toch al een heel eind moeten komen, of zie ik dat verkeerd?
Het gaat er eigenlijk vooral om dat het geen 2 weken kan wachten. Zoals je weet is m'n huidige koppeling op sterven na dood en JAF komt eraan.
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

hoop dat je nog iemand kan vinden die binnen 1 1/2 week het kan fixen voor je !!!
suc6 iig
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Gebruikersavatar
Yence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1085
Lid geworden op: 21 mei 2004, 23:42
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door Yence »

Morgenochtend rij ik naar Hugo. als het goed is is m'n mx morgen dus weer in orde :mrgreen: Dus JAF is geen probleem :) Robert komt ook nog langs, gaan we gelijk z'n windowvisors installeren!
Gebruikersavatar
wally118
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 164
Lid geworden op: 12 feb 2005, 11:24
Locatie: Weert

Bericht door wally118 »

Yence schreef:Daarnet ben ik de MX naar de garage gaan brengen, waar morgen de stage3 koppeling van gemonteerd zou worden die ik nu een kleine 2 weken hier heb liggen.
1 keer raden wat ik vanochtend met de post binnen kreeg...


Jawel, de ACT koppeling van CorkSport :nut:

Bij deze heb ik dus een Spec stage3 koppeling voor de 1.6 dohc te koop :roll:


Dat meen je niet... :shock:
Wat was er nou mee gebeurd dan of weet je dat niet??
master peanut
Pilot
Pilot
Berichten: 661
Lid geworden op: 30 dec 2005, 18:22
Locatie: almere

Bericht door master peanut »

Hey ik zag dat jij je stoelen gaat bekleden. Waar ga je dat doen en voor hoeveel ongeveer. Ik wil het ook doen dus ben druk aan het zoeken en misschien als er meerdere komen dat het goedkoper wordt.
Gebruikersavatar
Yence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1085
Lid geworden op: 21 mei 2004, 23:42
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door Yence »

wally118 schreef:Dat meen je niet... :shock:
Wat was er nou mee gebeurd dan of weet je dat niet??


ik weet 't ook niet, post hej :roll: ;) . Maakt niet uit, de ACT ligt er nu in en ik ben gewoon blij dat m'n mx weer in orde is :) Nu lekker naar JAF, met de mudguards die ik van Harrie over gekocht heb, gespoten en al :)

@master peanut: dat wil ik laten doen bij DG Custom leather. Daar laat je heel je interieur vervangen met leer voor iets over de 1000 euro.
Gebruikersavatar
scary
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1767
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:41
Locatie: Someren

Bericht door scary »

Yence schreef: met de mudguards die ik van Harrie over gekocht heb, gespoten en al :)
heb je snel gedaan Jens :) binnen kort even een foto maken ;)
Afbeelding
Plaats reactie