nieuwe skirts??

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
raymondmx-3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 450
Lid geworden op: 14 nov 2005, 22:50
Locatie: vaals

Bericht door raymondmx-3 »

Ron Mx-3 schreef:Dan denk ik toch dat ik de enige ben die die skirts wel mooi vind! :mrgreen: Weet je wat ze kosten? Ben ook benieuwd hoe dat er van de achterkant uit ziet, dat uitstekend deel..Mooi voor een widebody :)



nou je bent niet de enige meer die ze mooi vind ik ben wel benieuwd hoe het van achter uitziet en hoeveel ze uitsteken
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

hier nog 1 !!!
vind ze echt dik !
mayb bestel ik ze wel want denk dat de rondingen bij mijn voorbumper juist heel mooi trug komen
zijn 180 euri valt wel mee toch?
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
johnmichel
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1957
Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
Locatie: Hamont(B)

Bericht door johnmichel »

Ron Mx-3 schreef:Dan denk ik toch dat ik de enige ben die die skirts wel mooi vind! :mrgreen: Weet je wat ze kosten? Ben ook benieuwd hoe dat er van de achterkant uit ziet, dat uitstekend deel..Mooi voor een widebody :)


Je bent niet de enigste ron, want ik vind ze ook mooi.
Vind wel alleen dat je dan een soortgelijke voorbumper moet hebben.
Anders is het totaal plaatje niet mooi.
Afbeelding
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

ik vind ze ook 3x niks...

ik wil er wel eens een close up van zien, en zeker een foto van achteren...

maar als ze echt zo uitsteken zoals het lijkt dat ze doen dan maakt het niet uit wat voor voorbumper je erbij hebt, maar dan trek je gewoon de hele lijn uit de auto als de skirt uitsteekt... dan moet je echt serieus een widebody ofzo aanleggen 8)
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
NightQrawler
Pilot
Pilot
Berichten: 790
Lid geworden op: 21 jul 2003, 23:31

Bericht door NightQrawler »

ik vind ze ook mooi, ze moeten idd wel passen bij de rest vd body.
nu is de vraag nog hoe is de pasvorm, vind de foto wel erg lijken op een photosjopje.
If you dont like it, Customize it!!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
justa
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2149
Lid geworden op: 12 sep 2003, 12:14
Locatie: zwaag

Bericht door justa »

MX-john schreef:ik vind ze ook mooi, ze moeten idd wel passen bij de rest vd body.
nu is de vraag nog hoe is de pasvorm, vind de foto wel erg lijken op een photosjopje.

alle foto's van nlpower zijn photoshop ;)
ben ook wel benieuwd naar de pasvorm ....
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

omg vd week gebeld met nl power ivm een sportstuurtje.
staat duidelijk daar op de site ALLE STUREN WORDEN GELEVERD INCLUSIEF NAAF.
ik denk goh die heb dan mooie prijzen maar vertrouwde het toch niet helemaal dus toch maar eerst bellen voor het bestellen.
blijkt dus dat je alleen een naaf krijg bij de sturen die 99 ,- euro zijn.
ik zo ok, na een hele discussie met een mevr. aan de lijn omdat die weigerde te begrypen dat het toch echt zo op hun site stond.
sry dat ik het zeg maar die was echt (deed misschien alsof) te dom voor woorden zeg. bleef er maar om heen lullen enzo.
en toen zei ik aan het eind van nou als ik een tip mag geven zou ik dat veranderen op de site want tis geen goede informatie.
wordt er nog gezegt van ach meneer iedreen die bij ons besteld weet dat wel (lakonieke toon) ik zo ok dus jullie hebben dan cker nooit nieuwe klanten ofzo? aan de andere kant dom gelach.
toen heb ik maar opgehangen gelijk,
voor mij dus echt geen spullen van daar :shock:
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Plaats reactie