TIP!! voorkom roest.
Moderator: Moderators
-
- Test-Pilot
- Berichten: 81
- Lid geworden op: 12 aug 2006, 19:17
Jah, dus De MX drivers hebben er dus wel last van.?
Het is wel te doen hoor om het zo er even uit te halen. Ik heb het deruit gehaald met een verf roerstokje, en ik had de hogedrukspuit naast me liggen en de compressor en ik heb het optimaal schoon gekregen.
Maar nu schets mijn vraag die ook al eerder gesteldt werd? Is dat zijscherm er makkelijk af te krijgen, en bedoelde je dan HET zijscherm niet dat spatlapje?
want ik heb namelijk een beetje blanke lak schade op mijn auto en dat wil ik voor de JAF weer in de lak hebben?
Greets NG V6
Het is wel te doen hoor om het zo er even uit te halen. Ik heb het deruit gehaald met een verf roerstokje, en ik had de hogedrukspuit naast me liggen en de compressor en ik heb het optimaal schoon gekregen.
Maar nu schets mijn vraag die ook al eerder gesteldt werd? Is dat zijscherm er makkelijk af te krijgen, en bedoelde je dan HET zijscherm niet dat spatlapje?
want ik heb namelijk een beetje blanke lak schade op mijn auto en dat wil ik voor de JAF weer in de lak hebben?
Greets NG V6
-
- Test-Pilot
- Berichten: 81
- Lid geworden op: 12 aug 2006, 19:17
- NightQrawler
- Pilot
- Berichten: 790
- Lid geworden op: 21 jul 2003, 23:31
Noblegreen V6 schreef:Jah, dus De MX drivers hebben er dus wel last van.?
Het is wel te doen hoor om het zo er even uit te halen. Ik heb het deruit gehaald met een verf roerstokje, en ik had de hogedrukspuit naast me liggen en de compressor en ik heb het optimaal schoon gekregen.
Maar nu schets mijn vraag die ook al eerder gesteldt werd? Is dat zijscherm er makkelijk af te krijgen, en bedoelde je dan HET zijscherm niet dat spatlapje?
want ik heb namelijk een beetje blanke lak schade op mijn auto en dat wil ik voor de JAF weer in de lak hebben?
Greets NG V6
zit gewoon geschroefd dus waarom niet, let bij terug monteren wel op, je moet wel beetje stellen/verschuiven, om weer mooi te laten aansluiten.
If you dont like it, Customize it!!!
![Afbeelding](http://i3.photobucket.com/albums/y62/MastahJohn/sigs/sized.jpg)
![Afbeelding](http://i3.photobucket.com/albums/y62/MastahJohn/sigs/sized.jpg)
-
- Super-Pilot
- Berichten: 1957
- Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
- Locatie: Hamont(B)
-
- Test-Pilot
- Berichten: 81
- Lid geworden op: 12 aug 2006, 19:17
mx-John schreef:
zit gewoon geschroefd dus waarom niet, let bij terug monteren wel op, je moet wel beetje stellen/verschuiven, om weer mooi te laten aansluiten.
Heb jij er ervaring mee dan, want dat lijkt mij nogal kut dat schuiven en passen.
Want dat is dan de kortste klap dat panneel deraf.
GR NG V6
zit gewoon geschroefd dus waarom niet, let bij terug monteren wel op, je moet wel beetje stellen/verschuiven, om weer mooi te laten aansluiten.
Heb jij er ervaring mee dan, want dat lijkt mij nogal kut dat schuiven en passen.
Want dat is dan de kortste klap dat panneel deraf.
GR NG V6
- marcel v6
- Super-Pilot
- Berichten: 3733
- Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1994
- Locatie: Omg.Noord Holland
- Contacteer:
Ik denk dat John de naden bedoeltNoblegreen V6 schreef:mx-John schreef:
zit gewoon geschroefd dus waarom niet, let bij terug monteren wel op, je moet wel beetje stellen/verschuiven, om weer mooi te laten aansluiten.
Heb jij er ervaring mee dan, want dat lijkt mij nogal kut dat schuiven en passen.
Want dat is dan de kortste klap dat panneel deraf.
GR NG V6
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![bier :bier:](./images/smilies/bier.gif)
2,5L V6 KLZE Curved Neck.