Heej jongens?
Ik heb even een vraag in het algemeen aan de V6 rijders 1.8.
Ik ben een zuinige rijder dus ik schakel eigenlijk vlot op, 2,5 a 3 duizend toeren leg ik hem weer in een hogere versnelling.
Nu heb ik een vraag aan julie, hebben julie als V6 rijders wel eens last van het terug klappen van het moterblok? Als ik vlot opschakel dus optrek en bij de 2000 a 2500 toeren hem weer in een versnelling doe dus gas terug koppeling in
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
, dan klapt het moterblok terug en dat hoor heel appart. BOK!! dus toen heb ik met mijn automonteur een ritje gemaakt en die zei dat de MX3 een toeren auto is dus een toeren moter heeft, maar hij zei dit hoort eigelijk niet te gebeuren. Maar als je dus optrekt en hem in een vrij laag toerental 2 a 2,5 dan heeft de moter niet veel tijd om weer rustig naar benden te zakken (heb ik gehoort van iemand) dus vandaar die BOK!!! en als je harder optrekt en hem in een hoger toerental laat overschakelen dan heeft de moter mooi de tijd om weer naar zijn normale positie te zakken.
Is dit waar?
En hebben julie dit ook?
Greets NG V6